טבעת אירוסין קלאסית לאישה הקלאסית שלך

טבעת אירוסין קלאית לאשה שלך

הנה הגיע הרגע בו אתה רוצה להציע נישואין לחברה. עולם טבעות האירוסין יכול להיות מאוד עמוס ומבלבל עבור רוב הגברים. קיים מבחר עשיר של סוגי טבעות אירוסין, מחירים שונים ואינסוף חנויות ומבצעים. את בחירת הטבעת יש לקחת בכובד ראש. על מנת להקל על הבלבול, לפניך כל הפרטים החשובים על קניית טבעות אירוסין, בדגש על טבעת אירוסין קלאסית.

אז איפה לקנות טבעת אירוסין קלאסית?

בישראל יש מקומות רבים בהם ניתן לרכוש טבעת אירוסין וחנויות בוטיק עם מבחר טבעות אירוסין קלאסיות. חנויות איכותיות ומובילות ביותר נמצאות במתחם הבורסה ברמת גן, שם ניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין משובחות. יחד עם זאת, יש חנויות יוקרתיות בבורסה בעלות אתר אינטרנט בו ניתן ללמוד על הטבעות השונות וההבדלים ביניהן ורק לאחר מכן להגיע למרכז במיוחד, מה שיכול לחסוך עבורך את ההתרוצצויות הנלוות לתהליך.

יתרונות של טבעות אירוסין קלאסיות

טבעות אירוסין קלאסיות מתאפיינות בעיקר בעדינות שלהן ובכך שהן מהוות את הבסיס לגולת הכותרת והיא היהלום או אבן החן שנמצאת בראש הטבעת. מדובר בשילוב עדין וטבעי. לרוב מתייחסים לטבעות אירוסין קלאסיות בשם "סוליטר" – שמשמעותו היא טבעת עם שיבוץ יהלום במרכזה. טבעות ה"סוליטר" עשויות לרוב מזהב, זהב לבן וכסף ומשובצות במגוון רחב של יהלומים כאשר החלוקה היא לגדלים השונים, לחיתוך, לעיצוב וכמובן למחיר.

 

יתרה מזאת, טבעות האירוסין, צמידי יהלומים ושאר התכשיטים הקלאסיים מאופיינים בכך שהם לא תלויים באופנה כזו או אחרת. לכן מדובר באחת הבחירות השכיחות ביותר. ואם זה לא מספיק, טבעות אירוסין קלאסיות ידועות בעמידותן לאורך שנים, כך שמדובר בעסקה משתלמת במיוחד.

איך יודעים איזו טבעת הארוסה לעתיד תאהב?

שאלה מצוינת. הפתרון הוא די פשוט. אפשר פשוט להציץ במגירת התכשיטים של החברה ולבדוק מה מאפיין את התכשיטים. אם רוב התכשיטים מעוטרים ביהלומים אז כנראה שטבעת אירוסין קלאסית תהיה בחירה מושלמת עבורך. נסה גם לשים לב האם מדובר בזהב צהוב או בזהב עדין יותר, משום שגם אלה מאפיינים חשובים בעת רכישת הטבעת. כמובן שאם קיימת התלבטות אך עדיין ברצונך לשמר את גורם ההפתעה,באפשרותך להתייעץ עם אחיות או חברות קרובות של ארוסתך, על מנת לצמצם את חיפוש הטבעת המושלמת בשבילה.

אמינות, תעודות, אחריות ומה עוד חשוב לבדוק?

אז אתה כבר יודע איזו טבעת אירוסין קלאסית אתה רוצה לקנות ואפילו מצאת מקום שמאוד מצא חן בעיניך, יש מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן:

 

  • אמינות– היא אבן יסוד בכל בית עסק מקצועי. חשוב מאוד שלא לקפוץ על החנות הראשונה שנקראת בדרכך, ולהשקיע את הזמן למצוא מקום בעל חוות דעת טובות והמלצות. מקום בעל שם שאתה יודע שתוכל לסמוך עליו.

 

  • תעודות – כדאי לשים לב, שעם רכישת טבעת יהלום מקבלים תעודה הנקראת "תעודה גמולוגית" שמטרתה היא לאשר את מקוריות היהלום, המשקל שלו ופרמטרים איכותיים המעידים על הברק ומידת "הניקיון" שבו. רבים הם המקרים בהם מוצעים למכירה יהלומים מזויפים או תכשיטי יהלומים שעברו שיטות שונות ומלאכותיות, מעבר הליטוש עצמו, להגברת ברק היהלום, כך שעל פניו הוא נראה טוב יותר אבל בפועל, שוויו אינו עולה בקנה אחד עם המחיר שלו.

 

  • החזרה או החלפה– יש לשים לב שהחנות ממנה אתה רוכש מאפשרת לך החזרה או החלפה של הטבעת גם לאחר תקופת זמן מסוימת. למשל בחנות התכשיטים של שפר יהלומים בבורסה זמן ההחזרה הוא עד 60 יום.

 

  • שירותי תיקון – וודא שאתה נהנה משירותים של תיקון הטבעת למשל הגדלה והקטנה. חנות שמכבדת את עצמה תיתן לך שירותי הגדלה/ הקטנת טבעת (מידה) ואף תיקון של שבר ללא תשלום (אחריות לכל החיים)

    בהצלחה

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת ציוד לאירועים – כל מה שאתם צריכים במחירים נמוכים
כבר התחלתם לתכנן את האירוע שלכם ויש ציוד רב שהייתם רוצים לשכור כדי לארח את האורחים בנעימים? כדי שזה...
קרא עוד »
ספט 23, 2021
טבעות גולדפילד מעוצבות ועדינות
היום ניתן לראות יותר ויותר ביקוש עבור טבעות גולדפילד מעוצבות ועדינות, היות והן הולכות מצוין עם כל בגד...
קרא עוד »
ספט 17, 2017
הפחתת משקל הרבלייף – תעשו את זה בקצב שלכם
אם אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי במשקל שלכם, תוכלו להתחיל עם הפחתת משקל הרבלייף ולקבל ליווי צמוד עד...
קרא עוד »
מאי 23, 2022