מארז מתנה לחג שמח במיוחד

הענקת מארזי מתנה בחגים או באירועים מיוחדים הם כבר חלק מהתרבות שלנו ואפילו מדובר במסורת. כיום ישנו מגוון רחב מאוד של מארזי מתנה לאירועים וכן מארזי מתנה מיוחדים לציון כל מאורע ומועד. 

מארז מתנה לחג יכול לכלול בתוכו מה שתרצו, החל מפירות טריים, פירות יבשים ואגוזים, מארז של שוקולדים ודברי מתיקה, יינות טובים ואפילו כוסות יין, או מטעמים שונים. מארז מתנה לא חייב לכלול רק אוכל ותוכלו לצרף אליו גם כלים יפים למטבח או לבית, אבל אם אתם רוצים לבחור מארז מתנה שכל אחד יאהב וישמח לקבל, אז מארזי הממתקים או הפירות יהיו הבחירה הנכונה.

מארזי מתנה לחגים

מארזי מתנה לחגים יהיו כאלה שיש בהם מרכיב שאינו סטנדרטי. לרוב מארזים שכאלו יכללו מוצרים איכותיים מאוד, לא כאלו שיש בנמצא ביומיום. 

גם אם מדובר במארז שוקולדים, פירות, יין או מעדנים כלשהם, סביר שמוצרים מיוחדים במינם למשל אם מיוצרים בעבודת יד או מציעים טעמים פחות רגילים, ואלו ייכללו במארזי מתנה מיוחדים מאוד שגם יהיו יקרים יותר בדרך כלל. 

עוד דבר שיכול להפוך את מארז המתנה למיוחד הוא שילוב בין כמה סוגים של פריטים במארז, לדוגמה שוקולדים מצוינים בעבודת יין, יין בוטיק, כוסות יין מעוצבות, מעדנים בעבודת יד ואף כלי דקורטיבי אמנותי שיאגד את כל המתנות בתוכו.

מארזי מתנה לחגים ולאירועים חשובים

מארזי מתנה לאירועים חשובים כגון כנסים, הרמות כוסית לחגים וכיוצא בזאת, צריכים להתאים למרבית האנשים בסופו של דבר ובמקרה כזה עדיף ללכת על בטוח מאשר לבחור במארז מתנה מתוחכם מדי. פתרון טוב הוא ליצור שילוב במארז בין מוצרים שיש עליהם קונצנזוס וכולם ישמחו לקבל, לבין פריטים ייחודיים או איכותיים יותר שחלק מהאנשים יעריכו.

לדוגמה, אפשר ליצור מארז פרלינים משוקולד איכותי, שעל זה כמובן שאין עוררין וכולם אוהבים שוקולד, ולשלב במארז יין איכותי של יקב בוטיק, שייקר את המתנה בכללותה ויהפוך את המארז למיוחד יותר עבור מי שאוהב יינות ומבין ביין.

צוות יוקרה בפרי ישמח  להתאים לכם לכם מגשי פירות בירושלים וכמובן מארז מתנה לחג ושלל מארזים ומגשים לכל חג ואירוע 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
Beef Bar
אוכל טוב ואיכותי הוא כזה שמשאיר לך טעם של עוד, כבר מהביס הראשון אתה לא יכול להפסיק והטעם ממכר. בדיוק זו...
קרא עוד »
יונ 02, 2017
מועדון רוקסן לבת המצווה של הבת שלכם
לעשות בת מצווה לילדה זו חגיגה שאי אפשר לתאר בכלל את ההתרגשות ממנה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים...
קרא עוד »
נוב 22, 2017
לרכוש קרוואן למטרת טיולים
אם אתם מתכננים לרכוש קרוון, חשוב לחשוב מעבר לקרוון עצמו. עלייך לשקול מספר דברים חשובים כגון ביטוח,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2014