מותגים מובילים של גריל גז

גריל גז כבר מזמן הפך לנחלתם של אנשים רבים המעוניינים לקיים ברביקיו בחצר בקלות, עם שליטה בעשן, ללא עבודת הדלקה קשה, ועם גריל גז שיבשל בשר, ירקות או כל מצרך שנשים עליו. אבל בים של מותגים וחברות המציעות גריל גז לשימוש ביתי או מסחרי, מהן אותם מותגים מובילים של גריל גז?

באתר ארגמן4יו ניתן למצוא גרילי גז ממיטב היצרנים האלו ואף יותר.

גריל גז Chard Broil

גריל גז צ'רנוביל הוא אחד הגרילים האיכותיים שקיימים. הגריל מגיע בגדלים שונים והוא מותאם למגוון שימושים, ודגמיו השונים יכולים להתאים משימוש לאירוח בבית פרטי של מספר קטן של אנשים, עד לדגמים מסיבים יותר המשמשים לצליית בשר לאירועים גדולים.

גריל גז צרנוביל מאפשר דגמים רבים, שהקטן בינהם כבר הינו גריל גז מבער ספירלה איכותי בטכנולוגיית אינפרא רד, לאחריו ניתן למצוא את הדגמים הבינוניים של גריל גז אמריקאי עם 4 או 6 מבערים, שבחלק מהדגמים ניתן למצוא בטכנולוגיית אינפרא רד  Char broil ודגמים של גריל גז אמריקאי עם 3 מבערים וכירת צד לשימוש של בישול לצד הצלייה.

אם תרצו לרכוש דגם קטן יותר אך עדיין מסיבי שישמש אתכם לגינה ולחצר, תוכלו להסתפק בגריל גז בעל שני מבערים גם הוא מופעל בטכנולוגיית Char broil והוא אינו תופס מקום רב, אך מרשים במראהו.

גריל גז נפוליאון

גריל גז נפוליאון הקנדי מאפשר דגמים יוקרתיים במיוחד של גרילים, החל מגריל גז נירוסטה בעלי שני מבערים, ועד לגריל בעל שלושה מבערים וארבעה מבערים בעלי עוצמות מעולות. לדגמים נכירות צד לבישול, מדפים מתקפלים ושימוש בטכנולוגיית אינפרא אדום.

הגריל מומלץ לשימוש ביתי ולחצרות גדולים ובינוניים בהם תרצו לערוך ארוחות טובות ואירועים. הדגמים של נפוליאון נחשבים מהטובים בעולם והם נחשבים מהדגמים המובלים ולא פעם זכו בפרסים בתעשייה.

גריל גז קולמן

הייחוד של גריל גז קולמן האמריקאי, הוא המבער האחורי שבדגמי הגריל הגדולים והמפוארים במיוחד. הגרילים של קולמן בעלי מראה מרשים, הם עשויי נירוסטה, ופלדת אל חלד, והדגמים משולבים במדפים וכירות צד וניתן לבחור בין דגמים עם שני מבערים, שלושה עד ארבעה מבערים.

גריל גז של קולמן מתאים לשימוש לחצרות קטנים בדגמיו הקומפקטיים עד לחצרות לאירועים עם הדגמים הגדולים והמסיביים.

כיצד נבחר גריל גז טוב?

בבחירת גריל גז טוב חשוב לשים דגש על החומר ממנו עשוי הגריל – כך שברוב המקרים חשוב שיהיה עשוי נירוסטה ואלומיניום, לבדוק מהם הצרכים שלנו מבחינת גודל הגריל, מהו העומק שנרצה, וההתאמה של הגריל לרצונות שלנו. בנוסף, חשוב לבחור גריל בעל מדף שיעזור לנו לתמרן לידו, כירת צד לבישול, ושיכלול את כל האלמנטים להם אנו זקוקים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע כדאי לבחור בקוסם ליום הולדת:
יום ההולדת של הילד שלך מתקרב ואת כמו אמא טובה רוצה את הטוב ביותר עבורו! הילד חולם על יום ההולדת שלו כבר...
קרא עוד »
נוב 08, 2016
הפעלות לאירועים בכל חג ומועד
על מנת לתכנן אירוע מוצלח, עליך לקיים הפעלות עבור המשתתפים שלך. כאן נכנסים לתמונה כותבי הבינה...
קרא עוד »
פבר 26, 2023
שובר לספא זוגי
רוצים לפנק את בני הזוג ליום כיף בספא לכבוד היום הולדת? יום נישואין? או סתם כי בא לכם לעצור לרגע הכול...
קרא עוד »
אוג 03, 2021