טרמפולינה חברתית

טרמפולינה

כבר מספר שנים אשר בהן ימי ההולדת של הילדים הפכו להיות אירוע משמעותי רווי באטרקציות ובחידושים. החוויות של הזאטוטים כבר אינן מסתכמות בשולחן מתוקים וליצן, אלא בחוויות הרבה יותר מרגשות כמו מתקני שעשועים מאתגרים, משחקי מים, מתנפחים, טרמפולינה ועוד. באתר אוורסט ציוד ספורט תצאו מבחר גדול של ציוד ספורט למטרות פנאי ובכלל.

אין ספק כי הטרמפולינות הגדולות אותן יכולנו למצוא רק במרכזי בילוי, כיום כבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחצר אחורית גדולה של בית פרטי. עם הזמן, יותר ויותר אנשים נלהבים לרכוש את המקפצה המרגשת הזו וליהנות ממנה באופן יומיומי, אך לא לכולם יש את האפשרות הזו. ימי הולדת זו סיבה מספיק טובה ליהנות מהחוויה המקפיצה, בחזרה אל הילדות הטהורה בה בילינו בין המשחקים ולא מול המסכים האלקטרוניים, שמקבעים את הילדים לכיסא, מונעים ממנו לזוז ולהפעיל את הגוף ויוצרים חסך חברתי גדול. אומנם בפייסבוק יש להם הרבה חברים, אך במציאות המפגשים החברתיים לא באמת קיימים.

קופצים בכושר

מלבד ימי הולדת ומסיבות חצר, טרמפולינה זו דרך מצוינת לכושר אתגרי ומאמץ מהנה. את האקרובטים הטרמפולינה משמשת עד היום ומאפשר ללהטוטנים ליצור מופעים קסומים בקרקס, אך עבור השימוש הפרטי ניתן לבצע פעילות ספורטיבית מאוד יעילה לחיזוק הגוף ולירידה במשקל. על הטרמפולינה ניתן לעשות מגוון תרגילים לאחר ייעוץ עם אנשי מקצוע, בנוסף ניתן לעשות פעילות עם משקולות וכמובן מתיחות באופן המהנה ביותר. לבחירה, יש מבחר סוגים של טרמפולינות לשימושים השונים, כאשר כל שימוש מייחד את הסוג הן מבחינת הגודל והן מבחינת החוזק. הגיע הזמן לקפוץ על ההצעה ולשלב יחד ספורט מאתגר, כושר והנאה גדולה.

טרמפולינות

טרמפולינה לקטנים ולגדולים

בחירת טרמפולינה נעשית לפני הכול על פי נושא הבטיחות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר. הן אם מדובר במתקן המיועד לבית פרטי באופן קבוע או בין אם מדובר על התקן זמני למסיבה, חשוב לוודא כי המתקן בטיחותי ויש לו אפשרות לספק עבורכם את הצרכים שלכם. ישנן טרמפולינות קטנות לחצר קטנה, מיועדות בדרך כלל לאדם אחד, בטיחותיות מאוד עם משטח קפיצה מפרמטרון. ככל שהטרמפולינה גדולה יותר, כך גם היא יותר גבוהה ומתאימה למספר גדול יותר של משתתפים. השלדה של המתקן עשויה מפלדה מגולוונת עמידה מחלודה, קפיצים מגולוונים ומערכות התקנה מתקדמות שמאפשרות יציבות בזמן הקפיצה וחוויה בטיחות ומהנה. הטרמפולינה מיועדת למסיבות לכל גיל, הן לקטנים ביותר בבית והן לגדולים ביותר. הילדים ירוויחו מתקן כיפי ומאתגר, המבוגרים ירוויחו כושר גופני והנאה כפולה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול קולינרי בחיפה – בוחרים בסיור מודרך
טיול קולינרי בחיפה הוא טיול המציע מבחר רחב של מנות. בחיפה יש מורשת תרבותית מגוונת ומסעדות רבות מציעות...
קרא עוד »
מאי 03, 2023
קייטרינג לאירועים עסקיים
אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע, בין אם זה אירוע אישי ובין אם זה אירוע עסקי, זה הקייטרינג אשר...
קרא עוד »
אוק 29, 2018
כך תהפכי את התינוקת שלך לברבי מהממת
נולדה לך תינוקות לא מזמן וזו התינוקות הראשונה שלך? אם כך, את בוודאי מתרגשת מהמעמד ורוצה לעשות הכל...
קרא עוד »
יול 15, 2015