הזמנות ממותגות לחתונה

הזמנות ממותגות לחתונה

מיתוג זה שם המשחק. כל דבר אותו אנו ממתגים מקבל משמעות לגמרי אחרת. הרעיון במיתוג מתבסס על יצירת קונספט מה שהופך את המוצר או השירות אותו אנו מציעים לקהל לקוחותנו להרבה יותר מלהיב, מרגש, מעניין וסוחף.

עסקים וחברות משקיעים סכומי עתק במיתוג נכון שכן מיתוג יוצר קשר עם הלקוח, מחזק את המותג, מעניק לו עומק ויחד עם זאת משתלב בצורה מושלמת עם תחושות, עם אווירה, עם קונספט. ברגע שמיתגנו משהו, אוטומטית ניתן לשייך למשהו הזה רגשות, אווירה ותכונות. למותג יש כוח בחיים המודרניים והוא עושה את ההבדל בין עוד מוצר או שירות בשוק הרחב למשהו נחשק שכולם רוצים.

זוגות רבים שנמצאים בתהליך תכנון היום המרגש ביותר בחייהם בוחרים בקונספט מסוים, זאת בכדי ליצור את האירוע המושלם. הרי כולנו התרגלנו כבר ללוח הזמנים הדי שגרתי בחתונה שכולל קבלת פנים, חופה, אוכל וריקודים. אז למה לא לשדרג את האירוע, להתאים אותו לקונספט מסוים עליו כל החתונה תתבסס החל מהעיצוב של המקום, דרך הזמנות ממותגות לחתונה, אוכל בטעמים מסוימים, אטרקציות, מוזיקה ועוד.

חתונה באווירה צרפתית, חתונה ״יוונית״, חתונה בהשראת ברזיל (כשהכלה ברזילאית למשל), חתונה בצבעי גלידה, חתונה ״פרחונית״, חתונת שוקולד, חתונה טבעונית, חתונה של אהבה – אלו הם רק חלק מהדוגמאות לחתונות קונספט שניתן למתג בצורה מיוחדת, שונה ומקורית. כאשר אנו מחליטים ללכת על קונספט מסוים, כל התהליך אמור להתבסס על אותו הקונספט. לצורך הדוגמא אם החלטנו ללכת על חתונה צרפתית (אוכל ביסטרו צרפתי, קרם בורלה בקינוחים, השמלה והחליפה מצרפת, שאנסונים בקבלת הפנים), נוכל לעצב הזמנה ממותגת בצורה של מגדל אייפל למשל. ההזמנה תכניס את האורחים שלנו לאווירה והם יפתחו ציפייה לקראת האירוע, שכן מדובר במשהו שונה, משהו שבו ייתקלו כנראה לראשונה בחייהם.

חברת designaconcept, מציעה שירותי מיתוג מכל הסוגים. מיתוג מתנות, הזמנות ממותגות, אירועים ממותגים – זו ההתמחות שלנו. בנוסף ניתן לעצב מיתוג ייחודי לשוקולדים וממתקים, מוצרי נייר ממותגים ומעוצבים ועוד. אתם יכולים לבחור את הקונספט ואנחנו נסייע לכם ביישום.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך ידידותי למתנות ולמארזים מיוחדים
בשטיחי הקשרים האנושיים, מסורת הענקת המתנות והתוספת המתחשבת של מארזים מיוחדים טווים נרטיב עשיר של...
קרא עוד »
פבר 24, 2024
שולחנות משחק למסיבת רווקים
החבר הכי טוב שלכם עוד מעט מתחתן ואתם רוצים להפוך את מסיבת הרווקים שלו לאירוע בלתי נשכח בו כל החברים...
קרא עוד »
אוק 27, 2015
הפקת מסיבת רווקות בלתי נשכחת
אין דבר מרגש יותר כמו הרגע הזה שבו החברה הכי טובה מגיעה ואומר שזהו זה, היא החליטה להתחתן. יש אומנם גם...
קרא עוד »
ינו 17, 2018