תיאום ציפיות עם צלם לחתונה

צלם אירועים

ההכנות לקראת אירוע גדול כמו חתונה, הן הכנות מפרכות בהחלט, שהרי המטרה היא להפיק אירוע בלתי נשכח גם עבור האורחים שלנו, אבל בעיקר עבור עצמנו.זהו אחד הרגעים המאושרים והמרגשים ביותר שיש, ואין ספק שאחד הדברים המרכזיים והחשובים ביותר באירוע הזה הוא בחירת הצלם, שהרי רגע לאחר שהרחבה תתרוקן והצ'קים ייספרו, תישארו בעיקר עם הזיכרונות המתוקים – ועם התמונות מהאירוע המרגש.

אם כן, במסגרת ההיערכות לחתונה, חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות עם הצלם לחתונה, כדי ששני הצדדים ידעו מראש לקראת מה הם צועדים, הן בצילומי ההכנה שיתקיימו עוד בבוקר החתונה, והן במהלך האירוע עצמו. בעבר דיברנו על 5 רעיונות לצילומי טראש דה דרס והפעם ניתן לכם קתצ טיפים מעשיים לבחירת צלמי חתונה, בדגש על תיאום ציפיות מלא.

צילום חתונות

בחירת לוקיישן לצילומים

עבודתו של צלם החתונה מתחילה למעשה כבר בשעות הבוקר, כאשר הכלה נמצאת בעיצומי ההכנות לאירוע הגדול וצי שלם מקיף אותה לצורך עיצוב השיער, איפור הפנים וסידור אחרון של שמלת הכלה הנסיכותית שעליה עמל המעצב במשך שבועות ואף חודשים ארוכים. חשוב לתאם מראש את מועד הגעתו של הצלם אל מקום ההתארגנות, ולקבוע מאיזה שלב תרצי שילווה אותך בהכנות.

בנוסף, ולא פחות חשוב – כדאי לתאם מראש את מיקום הצילומים המשותפים עם בעלך לעתיד. לבחירת המיקום מראש יש חשיבות רבה, שכן חשוב לתאם מקום שלא ידרוש נסיעות ארוכות מדי, גם משום שלוח הזמנים עשוי להשתבש ולהתאחר, וגם משום שאין דבר מביך יותר מאשר זוג שמגיע לחתונתו באיחור בגלל פקקי תנועה כבדים בדרך. בחרו יחד לוקיישן אידאלי, שיהיה גם רומנטי ומתאים לצילומי החתונה, וגם קרוב למקום ההתארגנות שלך ולמקום החתונה עצמה.

חתן וכלה

הצילומים במהלך האירוע

במסגרת תיאורם הציפיות עם צלם החתונה חשוב להגדיר במדויק כיצד יתבצעו הצילומים בכל אחד משלבי הערב עצמו, החל מקבלת הפנים ועד לרגעים האחרונים על רחבת הריקודים. אם אתם מתכוונים להיות נוכחים בקבלת הפנים, הגדירו האם הצלם צריך להיצמד אליכם למשך זמן זה, או שאתם מאפשרים לו לנוע בחופשיות ולצלם את האורחים שלכם גם כשאתם אינכם לצדם. בנוסף, חשוב להחליט מראש האם תקיימו סבב בין השולחנות כדי להצטלם עם בני המשפחה והחברים הביישנים, שאינם עולים על רחבת הריקודים אבל עדיין צריכים להופיע באלבום התמונות.

מעבר לכך, אל תשכחו לעדכן את הצלם מראש על אטרקציות מיוחדות כמו מופע של להקה או רקדנים, וגם אל תשכחו לבדוק מראש כמה זמן צפוי לקחת לצלם להכין את התמונות ואת האלבום, פשוט כדי שלא תחכו ותחכו ותחכו…

במאמר הנדבר שפורסם באתר של ספייסי צלמים, תמצאו מידע רחב על נושא תיאום ציפיות עם צלם החתונה שלכם – שווה קריאה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת ברז בירה – כי לא חייבים לשלם גם על הבריסטה!
מתכננים אירוע? מעולה! כדי לתכנן אירוע מושלם - לא צריך להוציא כסף רב. במידה ואתם דואגים לדרך שבה תעזרו...
קרא עוד »
אוג 20, 2019
איך למצוא מקום לחתונה בוטיקית
מציאת מקום לחתונה בוטיקית זוהי משימה שיכולה להיות פשוטה וזאת אם ניגשים אליה תוך כדי שמתייחסים אל...
קרא עוד »
מאי 05, 2021
איך בוחרים איש עבור קריקטורות לאירועים
כשאנחנו בוחרים ספקים לאירוע, אז באופן טבעי, אנחנו בוחרים את הטוב ביותר שאנחנו יכולים להשיג בהתאם...
קרא עוד »
אוק 29, 2018