דברים שחשוב לברר לפני שבוחרים אולם אירועים

אולם אירועים

 

לא אחת קורה שלאחר החתונה זוגות רבים מתחרטים על דברים שהזמינו, דברים שלא הזמינו, אל אופן הגשת האוכל ואפילו על אולם האירועים עצמו. כדי להימנע מחרטות, חשוב מאוד ללמוד מניסיונם של אחרים, כלומר, להתייעץ עם כמה זוגות שהתחתנו ולשאול אותם על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים גן אירועים. לא כולם ישמחו לספר לכם על החרטות שלהם על מנת שתוכלו ללמוד מהם. לשם כך, הכנו לכם מדריך קצר של דברים שכדאי לקחת לתשומת לבכם.

אל תסתפקו בחזרה אחת על הכניסה לחופה

. אין ספק שהכניסה לחופה הוא הרגע המרגש ביותר במהלך האירוע. על חלק מהזוגות רואים את ההתרגשות בעוד שאחרים מתרגשים אבל לא נלחצים. חשוב לוודא שמנהל האירוע הוא אדם סבלני ומנוסה בניהול אירועים. מנהל האירוע הוא זה שאחראי לבצע חזרות עם הכלה והחתן על הכניסה לחופה. מכיוון שגם החתן וגם הכלה מתרגשים, חשוב שלא להסתפק בחזרה אחת אלא לעשות אותה כמה פעמים עד שתרגישו בטוחים לגמרי. חשוב שלא לתרגל אותה על יבש אלא על רטוב. למשל תרגלו איך לשים ואיך להוריד את ההינומה. בחלק מהחזרות לא מתרגלים על רטוב וזה ממש לא טוב. ואז מסתבר שהחתן לא מוריד את ההינומה לכלה כמו שצריך ולכן יש צורך לסדר אותה לכלה.

חניה וגישה נוחה לאולם

ישנם לא מעט שיקולים הקשורים לבחירת גני אירועים בשרון או במרכז. חלקם רלוונטיים לכלה ולחתן בלבד, חלקם חשובים לחוויה של האורחים. אחד הדברים החשובים ביותר הוא הגישה לאולם. בדקו האם יש חניה מספיק גדולה והאם היא בתשלום או לא. זה חשוב מכיוון שזה יכול להוביל לאיחורים של אורחים . לכן מנהלי גני אירועים דואגים למקם סדרנים בחנייה כדי שיהיה נוח ויעייל לחנות.

חדר חתן כלה

בחלק מהאולמות, חדר החתן והכלה הוא ממש ברמה של צימר. באולמות אחרים הם די עלובים ופשוטים. רצוי לבחור בחדר חתן כלה מכובד שנעים לשהות בו ולנוח לאחר גמר האירוע או במהלכו. כמו כן, חשוב שהוא יהיה מספיק גדול כך שיהיה אפשר לשבת בו אם המשפחות שלכם. בחדר זה יגישו לכם את האוכל לפני שהכל יתחיל.

כמות אולמות בגני האירועים

זוגות רבים רוצים פרטיות בזמן האירוע. בלא מעט גני אירועים במרכז ישנם 2 אולמות. למי שהפרטיות חשובה לו, רצוי שיבחר בגן עם אולם אירועים אחד. אין זה אומר שהאורחים מתערבבים בין האולמות, אבל בחלקים החיצוניים קיימת תנועה של אורחים משני האירועים וזה יכול להיות קצת פחות נעים, כאמור, למי שרוצה פרטיות מוחלטת.

האקוסטיקה ומערכת ההגברה

ישנם גני אירועים שבהם האקוסטיקה ואיכות הסאונד אינם מספיק טובים. ישנם זוגות שהמוזיקה היא עניין הרבה יותר מרכזי בחייהם מאשר האדם הממוצע ובנוסף הם גם בעלי אוזן רגישה. לכן, כדאי לבדוק את האקוסטיקה ואיכות הסאונד באולם. איך עושים זאת, מוודאים שכאשר אתם מגיעים לפגישה באולם, שמתקיים אירוע באותו יום.

לוודא שהטעימות מתקיימות בזמן אירוע

מה שזוכרים יותר מכל אחרי החתונה הוא האוכל ולכן חשוב להגיע לטעימות עם ההורים כדי שתהיה דעה נוספת. יחד עם זאת, יש להפקיד שהטעימות מתרחשות בזמן האירוע כך שהאוכל שאתם מקבלים בשלב הטעימות הוא אותו האוכל שמוגש לאורחים באירוע. זאת הדרך האמינה ביותר לדעת מהי איכות האוכל.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 דרכים יצירתיות לשדרוג אירוע
מתכננים לקיים אירוע בקרוב? בוודאי גם אתם רוצים ליצור אירוע ייחודי ובלתי נשכח. כדי שתוכלו לעשות זאת,...
קרא עוד »
ינו 26, 2017
סידור עם הקדשה
אתם רוצים לקנות למישהו מתנה שהוא לא יוכל לשכוח? מתנה שהוא יתרגש ממנה בכל פעם כשהוא יביט בה? אם כך, ברור...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
איך לארגן יום הולדת משוגע בטבע?
יש לא מעט דרכים לחגוג ימי הולדת, כשלאחרונה רבים בוחרים לערוך מסיבה בטבע, בין אם החגיגה תתקיים בפארק...
קרא עוד »
מאי 08, 2019