סדנאות שוקולד בתור ימי כיף לחברה

סדנאות שוקולד

במהלך השנים נוצרו תיאוריות שונות בתחום העבודה אשר קבעו שחברה אשר רוצה להצליח, חייבת ליצור אצל העובד תחושת שייכות והזדהות, כך הוא ירצה לתפקד ברמה הגבוהה ביותר, כך הוא לא יבחן אופציות אחרות מחוץ לחברה, כך העובד ירגיש שאם החברה מצליחה הוא מצליח ולהיפך. באתר שוקולד של קוביות המציע סדנאות שוקולד למגוון רחב של מטרות, תמצאו מידע נוסף.

ישנן דרכים רבות לגרום לעובד להזדהות עם החברה בה הוא עובד, אחת הדרכים לכך היא באמצעות תנאים סביבתיים שהחברה מעניקה לעובד, תנאים שלא מגולמים בתלוש המשכורת ובשכר שלו. בין היתר מדובר על ימי כיף למיניהם. ההנחה היא, שאם החברה מעניקה לעובד שלה אפשרות ליהנות מימי כיף , היא בעצם גורמת לו להרגיש שהיא רואה בו יותר מאשר עובד אשר צריך לדפוק כרטיס ולעבוד אלא חשוב לה רווחתו מחוץ לשעות העבודה, חשוב לה שהוא ייהנה גם בשעות שהוא לא עובד ויתרה מזו, היא מכירה בכך שהעבודה יכולה להיות שוחקת וקשה, על כן היא מציעה לו דרכים שונות ליהנות מחוץ לשעות של העבודה, במילים אחרות היא אומרת לו "חשוב לנו שתעבוד טוב, חשוב לנו שתספק את כל מה שאנחנו מצפים ממך בזמן העבודה, אך ברור לנו שמעת לעת אנחנו צריכים להוציא אותך מהעבודה כי החיים זה לא רק עבודה".

לכן חברות מארגנות מעת לעת ימי כיף, ימי גיבוש, ארוחות ואירועים אחרים בשעות העבודה ומחוץ לשעות העבודה. כך למשל הן מארגנות לעובדים סרטים, ארוחות, טיולים, הרצאות, ימי פינוק בספא ועוד. דוגמא נוספת ומאוד פופולארית בנושא הן סדנאות שוקולד.

מה הרעיון שעומד מאחורי סדנאות שוקולד

במהלך השנים האחרונות נחשפנו לא פעם לסדנאות אוכל, כשהיום כבר אפשר למצוא קטלוגים שונים לאותן סדנאות, כך למשל אפשר למצוא סדנאות בשר, סדנאות קינוחים, סדנאות פסטה וכן סדנאות שוקולד.

במהלך סדנאות שוקולד לומדים העובדים להכין סוגים שונים של מטעמים עשויים שוקולד. למשל עוגות, עוגיות, טראפלים, מרצפינים, ועוד מגוון מטעמים שונים. היתרונות של סדנאות שוקולד הם:

ראשית, מדובר בסדנאות אותן מעבירים מומחים בתחום והם מביאים מהידע שלהם לעובדים, ידע שלא תמיד ניתן למצוא במקומות אחרים כמו אינטרנט או טלוויזיה.

שנית, המאכלים שמכינים בסדנאות אלו הם מיוחדים במינם, מסוג המאכלים שלא תמיד נהוג להכין באופן רגיל בבית.

שלוש, החומרים בהם משתמשים הם מאוד מיוחדים ואיכותיים. כמו כן מקבלים המלצות היכן וכיצד רצוי לרכוש את החומרים הנ"ל.

ארבע, מדובר בחוויה משותפת של כל העובדים, אין ספק שזה דבר שלא כל יום הם חווים בעבודה או בחיים האישיים שלהם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לתכנן ארוחת ערב חגיגית?
איך לתכנן ארוחת ערב חגיגית? לאחר שנתיים של ציפייה קיבלתם לידכם בשעה טובה את המפתחות לדירה החדשה...
קרא עוד »
יול 06, 2021
חינה מרוקאית אמיתית – איך עושים את זה כמו שצריך
זוגות רבים, בני העדה המרוקאית, אשר עומדים להתחתן, בוחרים לערוך חינה לפני החתונה. מדובר בטקס מסורתי אשר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2019
מה צריך לדעת על אוהל לשבת חתן?
אתם חוגגים ממש בקרוב שבת חתן ותוהים איך לעשות את זה? רוצים ליצור את האירוע הכי מכובד ומרגש שאפשר? אם...
קרא עוד »
פבר 02, 2020