אוהלים להשכרה

אם בעבר היינו רגילים לראות אוהלים רק במחנאות וטיולים, כיום הדבר שונה לגמרי ובאוהלים ניתן לבצע מגוון שימושים נוספים. הטרנד של אוהלים להשכרה פרץ לתחום האירועים כבר יותר מעשור ונראה כי הם הולכים ומתקדמים וחברות ויצרנים מציעים אוהלים מרווחים וגדולים בהם ניתן לערוך מגוון רב של סוגי אירועים, בין אם מדובר באוהלים קטנים לאירועים אינטימיים ועד אוהלים המיועדים לאירועי ענק. אופציה זאת, מאפשרת לאנשים רבים לחגוג אירועים תחת כיפת השמים ולזכות באירוע אינטימי וזאת לצד כל תנאי מזג האוויר, הן בשמש הקופחת באירועים הנערכים בצהריים שאז האוהל משמש כפתרון הצללה נהדר, והן אירועים הנערכים בחורף, שאז האוהל אטום מפני חדירת גשמים ורוחות, מה שמאפשר לאנשים לערוך בהם אירועים בכל עונות השנה.

הלהיט של אוהלים להשכרה כבש את עולם האירועים ונראה כי מפיקי אירועים רבים ממליצים ללקוחותיהם לערוך אירועים שונים מהסטנדרט המקובל של אולם אירועים מקורה, לטובת אירוע חוץ תחת כיפת השמים. את האוהלים ניתן למצוא במבחר רב של גדלים, כך שתוכלו לבחור את האוהל המתאים לכם מבחינת גודל ולאבזר אותו בצורה חכמה בפינות ישיבה לאורחים ובכלל בכל הציוד הדרוש להפקת האירוע שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אוהלים להשכרה?

גודל האוהל – במקרים אלו הגודל כן קובע, הרי מצד אחד אם תבחרו אוהל קטן מידי עבור מספר רב של מוזמנים, החלל יכול להיות עמוס וצפוף ואורחים עלולים לחוש מחנק, אך מצד שני אוהל גדול מידי לכמות קטנה של מוזמנים, יוכל להיראות ריק ושומם ואולי אנשים יחשבו כי חלק מהמוזמנים לא הגיע לאירוע. לכן, חשוב לבדוק היטב את כמות המוזמנים הצפויים להגיע ולהתייעץ לגבי גודל האוהל עם חברות המציעיות אוהלים להשכרה.

אבזור האוהל – חשוב לבחור בחברה המציעה גם ציוד בסיסי להשכרה, אם זה שולחנות וכסאות וציוד לוגיסטי כמו – פינות ישיבה, פופים, תאורה מרשימה בהתאם לגודל האוהל, גנרטורים, ציוד הגברה, במה לתקליטן, עיצוב האוהל על ידי פרחים או בלונים, פלטות חימום, מייחמים, שולחנות וכסאות, מחצלות, דשא סינטטי ובכל מגוון רב של ציוד לצורך הנאה מושלמת מהאירוע.

מזגנים ותנורי חימום – כידוע, מזג האוויר הים תיכוני בארצנו לצד השמש החזקה שיוקדת והלחות, יכולים לגרום לאי נוחות לאורחי האירוע, כך שניתן למזג את האוהלים בקיץ על ידי מזגנים מיוחדים הממוקמים מחוץ לאוהלים אלו לטובת מיזוג האוהל באוויר מרענן. לעומת זאת, אם מדובר באירוע שנערך בחורף, תוכלו לחמם את האוהלים עם פטריות חימום או תנורים מיוחדים.

תווי תקן ובטיחות – חשוב לעבוד עם חברות המספקות אוהלים להשכרה בטיחותיים אשר עומדים בתווי תקן מחמירים, שהרי בטיחות היא דבר חשוב ביותר. לכן, עליכם למצוא חברה מקצועית שתקים את האוהל בצורה חזקה על ידי שיטות קשירה מתקדמות וכמובן חברה המחזיקה ברשותה עובדים מיומנים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד גיטריסט לאירועים ישדרג לכם את האירוע
בעזרתו של גיטריסט לאירוע תהיה לכם האפשרות להפוך את החוויה של הקהל בו להרבה יותר שלמה. הגיטריסט יוכל...
קרא עוד »
ינו 17, 2017
אולם אירועים באשדוד
אם יש לכם אירוע משפחתי, חברתי או עסקי באשדוד, בוודאי תרצו לקיימו במקום הנוח, היפה והנעים ביותר. זה מובן...
קרא עוד »
אפר 19, 2018
מה חשוב לשים לב בבחירת תקליטן לחתונה?
כאשר בוחרים תקליטן לחתונה, ישנם מספר דברים שחשוב מאוד לשים לב בתהליך הבחירה, תהליך זה מתחיל כבר מהרגע...
קרא עוד »
מאי 26, 2015