נדנדה מעץ

לרבים מאיתנו ישנו חלום משותף על בית שכולל גם גינה קטנה (ובעצם לאו דווקא קטנה, שהרי אם כבר לחלום אז כדאי לעשות זאת בגדול…), וזהו בהחלט אחד החלומות היותר ראויים ושהגשמתם מסבה לנו נחת רבה – אבל ישנו חלום עוד יותר משמח: בית עם גינה ובה נדנדה.

קל להבין מאיפה נובע החלום: אם בעבר נדנדות נתפשו כמתאימות רק לילדים קטנים יחסית, הרי שכיום גם מבוגרים רבים כבר התוודעו לקסם שבהתנדנדות נינוחה ומרגיעה, אפילו מהפנטת במידה מסוימת. דמיינו את עצמכם בסוף יום עבודה מתיש מתרווחים על הנדנדה הביתית עם כוס תה או קפה או מוצאים לכם כמה דקות של שקט מוחלט במהלך סוף השבוע ומעבירים אותן בנד-נד-נד-נד-רד-עלה-עלה-ורד – נכון שכיף?

ואם כבר נדנדה לגינה, הרי שהאופציה הטובה ביותר נדנדה מעץ.

איך לבחור נדנדת עץ לגינה?

ראשית כדאי לדעת שבימינו קיים מבחר עצום של נדנדות לגינה עשויות עץ, כך שכל אחד יכול למצוא בדיוק את הנדנדה האופטימלית בהתאם לצרכים שלו וכמובן במסגרת התקציב שהוא מוכן להשקיע בכך. מסיבה זו גם כדאי להשקיע מעט זמן ואנרגיות בחיפושים, כדי להגיע לנדנדה הטובה ביותר שתספק לכם נחת מרובה במשך שנים ארוכות.

את תהליך החיפוש והסינון יש להתחיל במחשבה על מהו הגודל האופטימלי של הנדנדה לגינה שלכם (או למרפסת, שהרי גם מרפסות מרווחות יכילו נדנדה מעץ מבלי שזו תשתלט לחלוטין על המרחב אלא תשתלב בו היטב ותעשיר את אופציות הבילוי שלנו במרפסת). בחירת הגודל תלויה כמובן בייעוד של הנדנדה – אם אתם אוהבים להתנדנד לבד (או שמדובר בנדנדה שאמורה להיות מותקנת במרפסת קטנה יחסית) כדאי לבחור בנדנדת יחיד, אופציות גדולות יותר הן נדנדות זוגיות וכמובן נדנדות גדולות במיוחד שעליהן יכולים להתנדנד בצוותא גם 4 אנשים.

השלב הבא הוא הבטחת נוחות מקסימלית – ישנן נדנדות מעץ עם מזרנים או ריפודים שמספקים פינוק נוסף, אם כי כדאי לדעת שגם דגמים בסיסיים יותר יספקו חווית נדנוד נוחה כל עוד מקפידים על כך שהעץ יהיה עץ מעובד, כלומר נטול שפיצים או שריטות שעלולות לגרום לכפיסי עץ לבלוט כלפי חוץ ולשרוט אתכם או אף להינעץ בגופכם. עוד כדאי לדעת בהקשר זה שישנם דגמי נדנדות מעץ עם מתקן לכוסות שכמובן משדרג עוד יותר את המתקן כולו.

תחזוקת נדנדת עץ

העצים העיקריים המשמשים לייצור נדנדה לגינה הם אגוז אפריקאי, אורן פיני, האיפאה הברזילאי וכן הארז והברוש.

ככלל ככל שהעץ איכותי יותר כך תחזוקתו מינימלית יותר והאיפאה למשל נחשב לעץ עמיד במיוחד ביחס לפגעי מזג אוויר או חרקים מזיקים. בכל מקרה התחזוקה אינה משימה בלתי אפשרית ומבוססת בעיקר על שימון העץ אחת ל-3-4 חודשים (או בתדירות מעט גבוהה יותר, בהתאם לסוג העץ ולמידת חשיפתו לשמש) וצביעה מחודשת בתדירות של אחת לשנה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דגלים ליום העצמאות – אין חגיגה בלעדיהם
איזה כיף, יום העצמאות הולך ומתקרב וכבר מרגישים את האווירה החגיגית באוויר; הערים מתקשטות בשלל דגלים...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
עבור גמלאים קיימות מסגרות שונות של פנאי והנאה
כיום קיים מגוון אדיר של פעילויות לגמלאים. הפעילויות כוללות סדנאות, חוגים, התנדבויות וטיולים. חוגים...
קרא עוד »
יונ 23, 2015
הולוגרמה לאירועים – דרך טובה לייצר אירוע ברמה אחרת
כשאנחנו עורכים אירוע, פרטי או אחר, יש לנו מטרה לייצר עניין, לעורר חוויה ייחודית, אירוע שקהל האורחים...
קרא עוד »
אוג 24, 2021