אמן חושים זה כל מה שאתם צריכים

אם אתם חושבים לארגן אירוע פרטי כמו מסיבת יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקות, מסיבת שחרור וכו', חשוב שתדעו שבמקום לקחת מיסטיקנית או סקסולוגית. אתם יכולים לקחת אמן חושים, עם מופע טלפתיה מהפנט שישאיר אתכם דבוקים לכיסאות ופעורי פה, תוכלו להעביר בכיף את האירוע שלכם בצורה שונה וכייפית. המאמר באדיבות אסף סלומון – אמן חושים וטלפתיה.

מהו אמן חושים?

אמן חושים הוא אמן אשר מתקשר באמצעות החושים שלו ובמיוחד באמצעות החוש השישי, כאשר חוש זה מפותח אצלו משאר החושים. את המידע קולט אמן החושי מהסביבה דרך קריאת מחשבות של האחר. אמן זה משתמש בטכניקה זאת לקריאת מחשבות, קריאת שפת גוף, הסחת דעת להזזת חפצים ועוד. מופע הטלפתיה עצמו הוא מופע מרתק אשר מספק לחוגגים אטרקציה שונה ומיוחדת לאירוע שלהם. יש לבדוק עם אמן הטלפתיה את סוג המופע שיתאים לסוג האירוע אשר חוגגים אותו, הן מבחינת גיל, סוג האירוע ועוד. ולראות כמה סוגי אמני חושים בטרם מחליטים על אמן חושים.

מה כולל מופע טלפתיה?

מופע הטלפתיה הוא מופע אשר חייב להיות מעניין ומרתק כאחד. לכן חשוב לבחור אמן טלפתי מעניין, אשר יודע להעביר מופע מעניין ומרתק אשר ירתק לכיסא וידהים את חוגגי האירוע. המופע כולל לרוב פעלול שעושה אמן הטלפתיה על מנת לקרוא את מחשבות אחד החוגגים. זה יכול היות ע"י הזזת חפצים, שפת הגוף של החוגג, או כל דבר אחר שעוזר בקריאת המחשבות. מופע הטלפתיה שונה לחלוטין ממופע קסמים וזאת מכיוון שקוסם אינו יכול לקרוא מחשבות בשונה מאמן טלפתיה.  כמו כן חשוב שעל מנת שיהיה לכם מופע טלפתי טוב ומבדר, לבחור אמן חושים מיומן ומקצוען אשר קיבלתם המלצה חם עליו וראיתם אותו במופע חי.  מופע הטלפתיה הוא מופע אשר מתאים יותר לאנשים בוגרים מאשר ילדים, מאחר שילדים אינם יכולים לשבת זמן רב ולהיות מרותקים למופע כמו מבוגרים. לילדים יותר מתאים קוסם מאשר אמן חושים.

אמן חושים כטרנד באירועי חברה?

חוץ מאירועים פרטיים ניתן לראות אמני חושים באירועי חברות שונים. אירוע פרטי הוא אירוע שמותאם  באופן אישי לכל אירוע. החדרת המסר השיווקי של החברות השונות תוך כדי המופע הטלפתי מאפשר להם לעשות צעד חכמה ויצירתי גם מבחינת אמן החושים. ע"י התאמת המופע לחברה, אמן החושים הופך לחלק מקידום המכירות של החברה לתקופה מסוימת. כך שבאמצעות אינטואיציה, דמיון מודרך, שפת גוף וכו' מתקשר אמן החושים עם הקהל שלו ומבצע את המופע שלו.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גן אירועים במרכז – כי אתם במרכז העניינים
חתונה, האירוע המרכזי בחיים (עד ללידה הראשונה...), אירוע שכולו חגיגות ושמחה, אירוע שדורש איכות אמיתית...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
צילומי רחפן – בחירה מושלמת לאירוע שלכם
כדי להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח וכזה שיהיו ממנו צילומים מאוד מרהיבים, תוכלו לפנות אל צלם אירועים...
קרא עוד »
אפר 14, 2022
טיולים מאורגנים למרוקו – כיצד הם צריכים להיות?
מעוניינים לצאת אל טיולים מאורגנים למרוקו ותרצו לדעת כי הם יהיו בדיוק לשביעות רצונכם? מומלץ לבחור...
קרא עוד »
נוב 16, 2021