הזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה

לאחר שארגנתם את כל מה שקשור לאירוע שלכם, עברתם את כל השלבים החל מחיפוש האולם וכלה בפרטים הקטנים של עיצוב התאורה באולם, בחירת הפרחים, פיזור מערכת ההגברה במקום, כמובן שלא זנחתם את הקייטרינג הנבחר, הצלם שינציח את האירוע והתקליטן שיקפיץ וירים את האירוע, כעת נשאר רק להודיע לאורחים שלכם, היכן ומתי עומד להתקיים האירוע שלכם.

עיצוב ההזמנה הוא בדרך כלל על פי רצון בני הזוג אותו הם בוחרים מתוך האפשרויות השונות העומדות לרשותם, כאשר בדרך כלל הבחירה תהיה על פי החשיבות אותו הם מייחסים להזמנות שהם בעצמם מקבלים לאירועים שונים.

מה הם סוגי ההזמנות שתוכלו למצוא אצלנו בדפוס ברק?

  • הזמנה לחתונה – גלויה

יש את ההזמנה הקלאסית העשויה מנייר עבה ומזכיר בצורה המלבנית שלו  – גלויה הנשלחת בדואר. ההזמנות הללו אינן מתקפלות ולרוב משתמשים בהם להדפסה בשני צדדים.

  • הזמנה מתקפלת –

ההזמנות הללו עשויות אף הן מנייר עבה או קרטון והקיפול נותן את האפשרות להוסיף יותר מלל בהזמנה או אפילו ציור.

  • הזמנה לחתונה – סימניה

הזמנות מלבניות ארוכות אשר המראה שלהם משדר יוקרה בעיצוב נקי, בגלל המבנה שנראה כסימנייה יש כאלה שאכן משתמשים בה אחר כך כסימניה, כך שהזמנה כזו נשארת למזכרת.

בחירת סוגי הנייר להדפסת ההזמנה –

לצורך הדפסת ההזמנה יש גם כמה אפשרויות מבחינת סוג הנייר. יש נייר פשוט יותר וכמובן הוא גם זול יותר, ויש את הנייר היקר יותר, אם זה בגלל העובי שלו או המראה המבריק שלו, האופציות הללו מייקרות מאוד את ההזמנה אך כמובן משדרגות אותן מאוד. לכן כדאי לחשוב היטב לפני שמשקיעים בהדפסת ההזמנות, כמה חשוב לכם המראה שלה וכמה אתם מוכנים לשלם על כך.

אצלנו תוכלו לקבל את ההזמנה המתאימה ביותר עבורכם, 'מקודשת הזמנות' שהיא חברת בת של דפוס ברק, מדפיסה הזמנות לכל אירוע ובכל עיצוב אותה תבחרו. הדפוס קיים כבר למעלה משני עשורים ונמצא בראש העין, אם אתם עומדים לפני האירוע המכונן בחייכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם, בעיצוב וכן בהדפסת ההזמנה לאירוע שלכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צלם חתונות – טיפים לבחירת צלם
אין ספק כי חתונה הינו האירוע המרגש והחשוב ביותר בחייו של כל זוג. מדובר על האירוע שמסמל את תחילתה של...
קרא עוד »
אפר 22, 2020
אתר מתנות שחובה להכיר
גאדג'טים משחקים וצעצועים הם מנת חלקם של אלו אשר אוהבים ליהנות מהחיים. כאשר אתם מחפשים צעצועים או...
קרא עוד »
יול 24, 2018
מותגים מובילים של גריל גז
גריל גז כבר מזמן הפך לנחלתם של אנשים רבים המעוניינים לקיים ברביקיו בחצר בקלות, עם שליטה בעשן, ללא...
קרא עוד »
דצמ 30, 2015