חדרי בריחה – מה זה בדיוק?

חדרי בריחה

המונח חדרי בריחה הוא מונח שנראה כאילו נלקח מעולם סרטי המתח, או אולי מעולם שירותי החירום והבטחון, אלא שבפועל מדובר באחת מחוויות הבילוי המעניינות והמרתקות ביותר המוצעות היום לציבור הרחב. חוויה זו נולדה במוחו הקודח של איש יפני, שבדרך של משחק ביקש מחבריו לעבודה לסדר את המשרד שלו, תוך שהוא משאיר להם רמזים כדי להבין כיצד עליהם לסדר את המשרד והיכן להניח כל חפץ וחפץ. מאותו רעיון ומשחק פשוט, נולדה תעשייה שלמה של בילוי לכל בני המשפחה.

חדרים מלאי חידות ואתגרים מחשבתיים

חדרי בריחה הם למעשה חללים בהם מפוזרים אין ספור אתגרים ורמזים, המיועדים להוביל את האנשים המשתתפים במשחק למטרה אחת מוגדרת. המשתתפים נכנסים אל החדר כשהם אינם מבינים מה היא המטרה, ומה המשמעות של כל פריט המוצב בחדר. לאט לאט עליהם לבחון את מה שעומד סביבם, ולנסות לפענח את החידות שהפריטים השונים אמורים להעמיד בפניהם. כל פיצוח של חידה מאפשר לקבל רמז לשלב הבא.

משחק מרתק ומעניין לכל בני המשפחה

באופן זה, מתקדמים משלב לשלב עד אשר מגיעים לפתרון המלא של החידה עבור אותו חדר. ישנם כמובן חדרי בריחה רבים המוצעים במקומות שונים ובערים שונות, וכן חדרים רבים הממוקמים לעתים באותו מתחם, כשבכל חדר ישנן חידות שונות, פריטים שונים ואתגרים שונים. משחק זה מיועד לאנשים בוגרים ולכל בני המשפחה, כשכל משתתף משלם סך של כמה עשרות שקלים עד מאות שקלים בודדות בהתאם לכמות המשתתפים.

מגוון מתחמים בשורה ארוכה של ערים

הביקורות עד כה הן מאוד חיוביות, ואנשים רבים נאלצים להזמין תור לאותם חדרים שבועות רבים מראש. אם אתם מחפשים בילוי קצת אחר, קצת שונה, אם אתם אוהבים כתבי חידה ואתגרי חשיבה, המשולבים גם בפעילות פיזית, ושאותם אפשר לפתור בצוותא עם האנשים האהובים עליכם, זה הוא הבילוי המושלם עבורכם, ואותו תוכלו למצוא בכל הערים הגדולות ובערים בינוניות רבות, רק הקפידו להזמין את החדר המתאים לכם מספיק זמן מראש כדי להבטיח את מקומכם בתור הולך וגדל של אנשים המתעניינים בחוויה הפופולארית.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חמשת הטרנדים לחתונות 2020
עונת החתונות של שנת 2020 כבר החלה והגיע הזמן להכיר את הטרנדים החמים אשר ישדרגו גם לכם את...
קרא עוד »
מאי 26, 2020
המסעדות הכי טובות בתל אביב
בתל אביב ישנן אינספור מסעדות אשר מציעות מזון מכל הסוגים וכל קהלי היעד. אם אתם רוצים לאכול במסעדות...
קרא עוד »
אוג 14, 2016
סושי ביקנעם
מי שמבקר בערים קטנות ופריפריאליות בישראל, דוגמא יקנעם, יכול לשים לב לתופעה מעניינת, בערים אלו יש לא...
קרא עוד »
אפר 30, 2017