חתונה בירושלים – גן או אולם?

אם אתם חושבים על חתונה בירושלים, ומתלבטים בין גן אירועים לבין אולם, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם. כידוע, גם לגן אירועים, וגם לאולם, ישנם יתרונות וחסרונות שונים אותם יש לבחון לפני שמבצעים את הבחירה, אך כשמדובר באירוע אשר מתקיים בעיר הבירה של ישראל, ישנם יתרונות וחסרונות נוספים שיש לקחת בחשבון ברגע שבוחרים בגן או באולם אירועים, ועל היתרונות והחסרונות הללו נכתוב לכם במאמר זה.

מזג האוויר הצפוי ביום האירוע

כידוע, ירושלים הינה עיר בה מזג האוויר קר מאוד בלילות הסתיו – חורף, ולעיתים גם בתחילת האביב, ולכן אם אתם מקיימים חתונה בתאריכים בהם עדיין ייתכן ויהיה קר בלילות, מוטב שתוותרו על גן אירועים ותבחרו דווקא באולם. בחירה באולם תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שלאורך כל האירוע האורחים שלכם יהנו ממזג אוויר נעים ולא ירצו לעזוב את האירוע מוקדם מידי בשל קור מקפיא עצמות. זכרו כי בעונת החורף גם גן אירועים אשר מציע עבור חתונה בירושלים פטריות חימום ואמצעים דומים, לא יהיה יעיל מספיק ולכן האופציה של גן אירועים צריכה לרדת לגמרי מהפרק.

המיקום של החופה

גם אם אתם בוחרים לקיים את האירוע באולם, ייתכן ותהיה לכם אפשרות לקיים את החופה בחוץ, תחת כיפת השמיים, ולא בתוך המבנה. אמנם, קיום החופה בחוץ יכול להיות פחות בעייתי שכן מדובר רק בפרק זמן קצר מאוד, אך בכדי שלא לגרום לחוסר נוחות לאורחים שלכם, גם אם מדובר בפרק זמן קצר אל תתפשרו ואל תניחו לאורחים לקפוא מקור בחוץ בלילות החורף הקרים של ירושלים.

לכן, אם האירוע מתקיים באביב, ייתכן מאוד כי מזג האוויר יאפשר לכם לקיים את החופה תחת כיפת השמים, אך בחורף גם זה יהיה בלתי אפשרי.

המחירים

עוד הבדל גדול וחשוב מאוד בין גן לבין אולם אירועים הוא המחיר. אם אתם מקיימים חתונה בירושלים תחת מגבלות של תקציב, עליכם לבחון היטב את המחירים ולקחת בחשבון כי במקרים רבים הפער בין אולמי האירועים לבין גני האירועים עשוי להיות פער גדול ומשמעותי מאוד. אי אפשר לקבוע בוודאות כי גן הינו יקר יותר מאולם, או ההפך. אם תשוו אולם אירועים יוקרתי ומפואר לעומת גן קטן ופשוט, ייתכן מאוד כי מחיר הגן יהיה זול יותר. לכן את ההשוואה יש לבצע על מקומות לאירועים באותה רמה, וכך השוואת המחירים תהיה נכונה ותסייע לכם למצוא את המחיר המשתלם ביותר עבורכם.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ימי כיף לעובדים, במה הם תורמים?
בחברה, העובדים הם אלה שעושים את ההבדל. אם הם לא אוהבים את העבודה שלהם או נהנים ממנה, הם עלולים להפסיק....
קרא עוד »
אפר 04, 2023
3 בדים שאת חייבת להכיר לקראת קורס תפירה
רשומה אל קורס תפירה באתר פרופשנס? אלו הבדים שאת חייבת להכיר!, להמתין לפתיחתו של הקורס בכדי להתחיל...
קרא עוד »
אוק 13, 2021
שייט לקריביים ב"פיתוי של הים"
"אלור אוף דה סיז", ספינת שעשועים עצומה ומרשימה מזמינה אתכם למסע מרגש - שייט לקריביים, מהחוויות שלא...
קרא עוד »
מאי 23, 2017