5 סיבות לאחסון יין במקררי יין

מקרר יין

בשנים האחרונות ניתן לראות ביותר ויותר בתים פרטיים מקררי יין מקצועיים, תופעה נלווית לתופעת אנינות החך שפושה במחוזותינו בעשור האחרון. במידה ואתם תוהים לגבי הסיבות בגינן כל אותם אנשים פרטיים החליטו ביום בהיר אחד לקום ולרכוש מקרר יין ביתי, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

במאמר שלפניכם נפרט אודות חמשת הסיבות המרכזיות בגינן מומלץ לאחסן יין במקררי יין ולא במקרר הביתי הסטנדרטי. קריאה נעימה ולחיים!

סיבה מספר אחד – לשם הסטייל

עוד לפני שניגע בחשיבות של אחסון היין במקררי יין ייעודיים מבחינה טכנית, חשוב לגעת לרגע בתחום הסטייל. בדיוק כמו שאין שום אפשרות להשוות בין לגימה של קפה שהוכן בקומקום חשמלי עתיר אבנית לבין לגימה של קפה שהוכן במכונת אספרסו ביתית חצי מקצועית, זהו הדין בכל הנוגע ללגימה של כוס יין איכותי שנשמר באופן האולטימטיבי עבורו במקרר יין ייעודי.

סיבה מספר 2 – לשם האיכות

בין אם מדובר ביין פשוט ובסיסי ועל אחת כמה וכמה כשמדובר ביין איכותי ויקר, מספר חודשים לאחר הרכישה של הבקבוק מתרחשים תהליכים שונים ביין שלמעשה מקלקלים אותו. חלק ניכר מכל אותם תהליכים כימיים ניתן לעכב על ידי אחסון נאות של הבקבוק במקרר יין ייעודי. המקרר שומר על הבקבוק בטמפרטורה המתאימה ביותר עבורו, מספק לו את רמת הלחות המדויקת שהוא זקוק לה וכן מספק לו הגנה מפני קרינת השמש.

סיבה מספר 3 – לשם הפינוק

במידה ואתם חובבי יין אנחנו מרשים לעצמנו להניח שאתם כבר מחזיקים באוסף קטן אך איכותי שמונה מספר בקבוקים אותם אתם שומרים ליום מיוחד. אי לכך, למה כבר לא ללכת עד הסוף עם האהבה שלכם ליין ולפנק את עצמכם ואת הבקבוקים שלכם במקרר יינות? באופן כזה אתם יכולים להיות בטוחים שבאותו היום שבו תפתחו את הבקבוק המיוחד שלכם, טעמו יהיה ערב ומשובח יותר מהיום שבו רכשתם אותו.

סיבה מספר 4 – לשם החיסכון

החיסכון שברכישת מקרר יינות איכותי בא לידי ביטוי במספר מישורים. ראשית, מדובר על חיסכון במקום שכן במקום לאחסן את בקבוקי היין במקרר הביתי שבכל מקרה לא מתאים לאחסון של יינות ושגם כך תמיד סובל מצפיפות, ניתן לאחסן את הבקבוקים שלכם במקום ייעודי משלהם. מעבר לכך, מדובר על חיסכון כספי שכן המקרר הייעודי חוסך את הצורך לפתוח בקבוקים באופן תדיר מאחר והוא מאריך את חיי המדף שלהם.

סיבה מספר 5 – לשם הקנאה

הסיבה האחרונה שנזכיר במאמר זה לרוב מתגלה רק לאחר הרכישה אך ברצוננו לחשוף אותה בפניכם כבר עכשיו. ישנו סיכוי לא רע שלאחר שתרכשו את מקרר היינות שלכם, התחביב הקטן שלכם יתפתח באופן משמעותי ושתוך זמן קצר יתווספו לאוסף הצנוע חברים נוספים וייתכן שגודלו של האוסף לא ישתנה במידה רבה. עם זאת – דבר אחד בטוח – מפלס הקנאה מצד החברים הקרובים יעלה באופן משמעותי ועל כך אין עוררין.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך מחשבים נכון את כמות האלכוהול לאירועים?
אנשים רבים שואלים את עצמם כיצד ניתן לחשב באופן נכון את כמות האלכוהול לאירוע אותו הם מתכננים להפיק....
קרא עוד »
יונ 30, 2021
שירותים ניידים מעוצבים – להשכרה לכל אירוע
שירותים ניידים עשו כברת דרך מאז ימיהם הראשונים כמבנים פשוטים ובסיסיים. כיום ניתן להשיג שירותים...
קרא עוד »
מרץ 13, 2023
יום הולדת לדתיים
לציבור הדתי והחרדי, יש את הטקסים והאופן שבו הוא מבצע כל דבר. כך גם הם ימי ההולדת וההפעלות הנלוות אליו...
קרא עוד »
דצמ 30, 2021