קייטרינג לאירועים – למי בופה, למי הגשה

אין ספק כי אם רוצים לחלק את כל אותן חברות קייטרינג לאירועים הקיימות כיום לשני סוגים ניתן למצוא חברות קייטרינג המציעות הגשה לשולחנות וחברות העובדות במתכונת של בופה. לכן, לפני שבוחרים קייטרינג לאירועים חשוב מאוד להחליט על צורת ההגשה הנכונה והמתאימה לאירוע שלכם. לרוב, אירועים עסקיים כמו השקות או ימי עיון, או אירועי צהריים וערב קלילים יותר, יהיו מתאימים לקייטרינג בבופה, אך לעומת זאת, באירועי ערב פרטיים ויוקרתיים יותר הגשה לשולחנות הינה הרבה יותר עדיפה.

למי מתאים קייטרינג לאירועים בבופה?

כאמור, קייטרינג לאירועים בהגשת בופה (למעשה, הגשה עצמית) מתאים יותר לאנשים אשר בוחרים לקיים אירוע קליל יותר. הגשה בבופה ניתן לראות בעיקר באירועים חלביים, ולרוב, אלו אירועים עסקיים או אירועים אשר נערכים בשעות הצהריים ובהם מחפשים אופציה קלילה יותר ולא ארוחה עשירה וכבדה. כמובן, כשבוחרים בהגשה של בופה חשוב מאוד לבחור קייטרינג לאירועים אשר מתמחה בכך וקייטרינג אשר מקפיד על כך שהמנות יוצגו ויוגשו באופן מרשים מאוד בבופה. זכרו כי העניים הן אלו שאוכלות קודם ולכן, אם אתם רוצים להרשים את האורחים ולגרום להם לבחור במנות המוצעות, יש להקפיד על הצגה מרשימה ועיצוב ייחודי בבופה עצמו.

למי מתאים קייטרינג לאירועים בהגשה לשולחנות?

קייטרינג לאירועים המבצע הגשה לשולחנות מתאים לאירועים יוקרתיים יותר, אירועי ערב בהם רוצים להעניק לאורחים שירות מלא ולאפשר להם ליהנות מהאירוע בצורה הטובה ביותר מבלי שיצטרכו להסתובב ולמזוג לעצמם את המנות המתאימות. בנוסף, הגשה בצורה הזו מתאימה לאירועים גדולים בהם הגשה בבופה תיצור תורים ארוכים ואי נעימות אשר יעיבו על ההנאה באירוע. בהגשה מסוג כזה העיצוב של המנות יבוצע על כל צלחת בנפרד וחשוב להקפיד על כך שהוא יראה מרשים ומיוחד ויכלול את כל מה שאתם זקוקים לו בכדי להפוך את המראה של המנות היוצאות מהמטבח למושך במיוחד.

שילוב בין השניים

אופציה שלישית, המוכרת לכולנו מחתונות ואירועי ערב פרטיים, הינה שילוב בין בופה לבין הגשה לשולחנות. בצורת הגשה כזו לרוב בקבלת הפנים ישנו בופה גדול עם מנות פתיחה ומתאבנים שונים, ורק לאחר מכן הסועדים מתיישבים בשולחנות בכדי לקבל את שאר המנות בהגשה אישית אל השולחן.

לרוב, צורת ההגשה הזו היא הנוחה והמתאימה ביותר לאירועים יוקרתיים ואירועים בהם רוצים להעניק לאורחים חוויה קולינרית מיוחדת ואפשרות לשבוע ולהישאר עם טעם טוב בפה למשך זמן רב.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדפסת הזמנות חתונה בהתאמה אישית – למה זה חשוב?
חתונה היא תמיד אירוע בעל משמעות רבה. כאשר אנחנו מתחתנים ההתרגשות שלנו והשמחה שלנו לא יודעים גבול. כל...
קרא עוד »
אפר 13, 2018
איך בוחרים מתנות לראש השנה
החגים בפתח וראש השנה מתקרב, זה סימן בשבילנו להתחיל ולחפש מתנות לראש השנה. אם אנחנו מעסיקים, אז אנחנו...
קרא עוד »
ספט 03, 2019
כנסי משאבי אנוש – ידע מקצועי וחשיפה לקהל
במסגרת כנסי משאבי אנוש נערכים הרצאות ע"י סמנכ"לי ומנהלי משאבי אנוש מארגונים שונים. הרצאות אלו מהוות...
קרא עוד »
ספט 03, 2014