5 טיפים לארגון חתונות

חתן וכלה

עונת החתונות כבר כאן ורבים הזוגות שמתכננים את חתונתם בקפידה. תכנון חתונה יכול להיות משימה מאתגרת וכיפית, אך בארגון לקוי הוא יכול להתגלות כמשימה מעיקה. אז מהם הטיפים שיסייעו לכם לארגן את החתונה בצורה נעימה וללא לחצים? קבלו 5 טיפים לארגון חתונות שיוביל אתכם לחופה רגועים ומאושרים.

החליטו על תקציב ואל תחרגו ממנו!

כמו בכל חתונה, אחד הנושאים המרכזיים הם – תקציב החתונה. זוגות רבים אינם מחליטים על תקציב ברור – מה שגורם להם להגיע להוצאות גבוהות במיוחד בתכנון החתונה, וזוגות רבים מגדירים תקציב אך חורגים ממנו מבלי לשים לב. לכן, חשוב להגדיר את התקציב שאתם יכולים לעמוד בו מראש, להבין מה הסיכוי שתוכלו לכסות את הוצאות החתונה בהתאם למספר המוזמנים ואופיים, וכללו בתקציב גם את ההוצאות הנלוות מלבד הוצאות מנות האוכל או האולם, הכוללות: שמלת כלה, בגדי חתן, תסרוקות, איפור, תאורה, הגברה, DJ , להקה, שירותי צילום ועוד.

 חפשו מקומות להתחתן בהם בצורה מתונה

הצעד הראשון בדרך כלל בארגון חתונה הינו חיפוש מקום ראוי להתחתן בו. לכל זוג שמתחתן ישנו מקום אידיאלי שבו הוא ירצה לקיים את הטקס, בין אם מדובר באולם אירועים, גן אירועים, חתונה בטבע, חתונה בים ואפילו חתונה בבית כנסת. לכן חשוב להתמקד בחיפוש ולהגיע אל המקומות המתאימים בלבד. זוגות רבים לעיתים מגיעים אל מקומות רבים מידי מה שגורם להם לתשישות, בלבול וייאוש – במידה והם לא מוצאים את המקום המתאים להם ביותר.  חיפוש שאינו מתון הינו הגעה אל יותר מעשרה מקומות, וחיפוש מתון שממקד אתכם ואינו מבלבל, הוא חיפוש של 4 מקומות בממוצע ובחירה של מקום אחד מתוכם.

 הזמינו את הקרובים לכם בלבד

חתונות בארץ לעיתים יוצאות מפרופורציה בעיקר בכל הנוגע למספר המוזמנים. אתם כזוג רוצים להזמין את האנשים הקרובים לכם ביותר, בעוד שההורים והאחים מעוניינים להזמין מגוון אנשים שלא ראיתם בחייכם. במקרים כאלה חשוב שתעמדו על שלכם, ותסבירו שאתם מעוניינים בחתונה בעלת פן אינטימי. כפשרה תוכלו לאשר למשפחה להזמין עד ארבעה אנשים שהם רוצים לחתונה.

הכינו סדר עדיפויות

הכנת סדרי עדיפויות בכל הנוגע לתכנון חתונה היא הדרך לשמור על ארגון שפוי, שאינו חורג ממסגרת התקציב ואינו מאכזב. חשוב לדעת שבארגון חתונה לא תמיד מצליחים להשיג את כל מה שרוצים. לכן חשוב לעשות רשימה של דברים שאינם מוכנים להתפשר עליהם עד לדברים שפחות קריטיים לכם ונמצאים בתחתית סדר העדיפויות. בצורה זאת לא תתאכזבו אם משהו לא יהיה בהישג יד.

חפשו חברת הפקה

חברות הפקה לארגון חתונה הן בחירה של זוגות רבים. אם אתם מרגישים שהארגון מעמיס או יעמיס עליכם ויפגום ביכולת שלכם ליהנות ביום החתונה, שכרו חברת הפקות לחתונות שתוכל לארגן לכם את היום המושלם עבורכם, ללא מאמץ מצדכם. בצורה זאת תוכלו להגיע רגועים ושלווים ליום הגדול…

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השכרת ציוד לאירועים
לשכור ציוד לאירועים זה דבר שבשגרה בקרב מפיקי אירועים שרוצים להרים את האירוע שלהם ולהפוך אותו ליותר...
קרא עוד »
נוב 07, 2016
ריקוד חתונה – לרקוד מהלב
מתכננים לחגוג חתונה בקרוב עם אהובת ליבכם ואתם מעוניינים להוסיף מעט עניין? בעזרת ריקוד חתונה מיוחד...
קרא עוד »
יול 06, 2016
שולחן טניס
כיום, בעידן כה מודרני ומפותח, הדור הצעיר זונח את הפעילות הגופנית ומסתפק בהפעלת אצבעות הידיים, במשחק...
קרא עוד »
ינו 06, 2016