סיור טעימות שאי אפשר לשכוח

סיור טעימות

חושבים איך תוכלו לבלות עם המשפחה האהובה שלכם ומתחשק לכם לעשות משהו שלא דומה לכל הבילויים הרגילים שלכם? או שאולי אתם חושבים איך לגבש בין העובדים שלכם וכיצד לעשות זאת מחוץ למשרד? אם כך, הגיע הזמן שתחשוב על יום מפנק בירושלים, וכאשר אומרים "ירושלים" אומרים סיור במחנה יהודה בירושלים. מחנה יהודה, כפי שאתם בוודאי יודעים, הוא השוק המרכזי, הוותיק והמעניין כל כך בעיר, ואם עוד לא יצאתם אליו עם מדריך מוסמך ועשיתם בו סיור, אז אתם לא באמת יכולים לומר שאתם מכירים אותו. השוק הזה הוא הרבה מעבר לשוק עם מלפפונים ועגבניות, ואתם תראו שאם תבחרו לקחת סיור טעימות במקום אתם תצאו לא רק עם בטן מלאה אלא גם עם הרבה סיפורים חדשים שאולי לא הכרתם, אז למה אתם מחכים?

מה כולל הסיור?

כאשר מדברים על סיור במחנה יהודה בירושלים מדברים על שילוב בין כל הפרטים הכי מעניינים שיכולים להיות, כמו לדוגמא:

  • ביקור בכל הדוכנים הכי חשובים ומוכרים בשוק
  • ביקור במבנים המיוחדים בעלי ההיסטוריה התרבותית החשובה באזור השוק
  • היכרות עם האנשים שמאחורי הדוכנים
  • סיור בחנויות הבגדים והתכשיטים שנפתחו במקום

מעבר לכל אלה,, הסיור כמובן כולל טעימות של מאכלים ירושלמים מיוחדים, מה שאומר שזו חוויה שמפעילה את כל החושים. לכן זה לא משנה אם תבחרו להגיע למקום עם העובדים שלכם, עם הילדים או אפילו עם החברים הכי טובים, כי בכל מקרה בוודאי תיהנו מקבלת הפנים שתהייה לכם בכל פינה. מחנה יהודה זה שוק תוסס ומלא בסיפורים ובחיים ואתם יכולים להיות בטוחים שלא תוכלו להישאר אדישים לכל החוויה המרגשת הזאת.

מה עוד עושים בעיר?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם חושבים שעד שכבר הגעתם לירושלים עדיף שתראו עוד כמה מקומות מעניינים, וירושלים לא מאכזבת במובן הזה. זזה לא משנה מתי הייתם שם בפעם האחרונה ואם אתם חושבים שכבר ראיתם הכול, כי אחד מהדברים הנפלאים בעיר הזאת זו העובדה שיש בה עוד ועוד פינות חמד שונות. לכן תמיד יהיה לכם מקום חדש לראות או סיפור מרתק לשמוע, ולמעשה כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את המדריך שאיתו הייתם רוצים לצאת לחוויה הזאת. לטייל בעיר הקודש עם מישהו שמכיר כל פינה שבה ואת כל הסיפורים זו יכולה להיות בחירה נהדרת ואתם תראו שתחזרו מסיורים כאלה עם טעם של עוד.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שדרוג אירועים באמצעות מגנטים לאירועים
אתם עוברים ליד המקרר הביתי שלכם ופתאום, בלי שליטה, עולה על פניכם חיוך. הסיבה לחיוך הבלתי נשלט הזה היא...
קרא עוד »
פבר 24, 2015
השכרת אטרקציות לאירועים
כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, בין אם זה אירוע בבית או אירוע בגן, אולם או במקום ציבורי, יש לא מעט דברים...
קרא עוד »
נוב 29, 2017
בגדי ים – הטרנדים החמים של 2017
עכשיו, כשהקיץ עוד מעט כבר כאן, כולנו חושבות על בגד הים שנרצה לקנות. ממש כפי שקורה לגבי כל תחום אחר...
קרא עוד »
מאי 16, 2017