טסים לחו"ל? כך תשיגו את המחיר הטוב ביותר בדיוטי פרי

דיוטי פרי

אחת ההנאות הגדולות ביותר של ישראלים ובכלל של היוצאים את גבול מדינתן היא, להגיע אל חנויות הדיוטי פרי ולעשות שם קניות. לא רק ישראלים אוהבים לעשות קניות בדיוטי פרי גם תיירים ממקומות אחרים בעולם. הם אוהבים לקנות אלכוהול במחירים זולים, סיגריות ומוצרי טבק, מוצרי איפור, ממתקים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים, הנעלה ועוד.

לשמחתנו במהלך השנים, חנויות דיוטי פרי הפכו להיות יותר ויותר גדולות, מרכזיות ומלאות בכל טוב, כמעט בכל חנות אפשר למצוא מגוון רחב של מותגים מובילים, הן מותגים מקומיים והן מותגים בינלאומיים. הרעיון הוא כמובן לאפשר לתיירים שיוצאים את גבולות המדינה, אפשרות אחרונה לבזבז כסף בלי לשלם על כך מע"מ. המחירים הם זולים יותר, המוצרים הם אמיתיים ואיכותיים, התנאים אידיאליים. לא פלא שישראלים ותיירים ממדינות שונות, בכל מקום בעולם, מוצאים מדי שנה כסף רב על קניות אלו.

היום, יש לכל מי שטס לחו"ל אפשרות לא רק ליהנות מאפשרות לרכוש מותגים במחירים זולים אלא גם לבדוק היכן הכי משתלם לרכוש את המותגים הנ"ל, כלומר באיזה דיוטי פרי הוא יקבל את המחירים הטובים ביותר.

כיצד הוא יכול לעשות את זה? באמצעות מנוע אינטרנטי שבודק עבורו היכן ניתן לקבל את המחירים הזולים ביותר. נניח והוא טס מתל אביב לבנגקוק והוא טס דרך ירדן בשביל לקצר את זמן הטיסה. זה אומר, שהוא יעבור דרך דיוטי פרי של תל אביב, ירדן ובנגקוק (בחזור). על כן, הוא יכול לבדוק מה המחירים בשלושת הדיוטי פרי, לגבי כל מוצר שהוא רוצה לרכוש, החל ממשקאות אלכוהול, דרך סיגריות, בגדים, מוצרי איפור, בשמים, הנעלה ועוד. לאחר מכן הוא יוכל להחליט, היכן משתלם לו לרכוש את המוצר.

בעיקרון אם הוא בוחר לרכוש אותו בתל אביב, הוא יכול להחליט האם להשאיר את המוצר ולקחת אותו כשהוא חוזר ארצה או לקחת אותו איתו, אם הוא מחליט לקנות אותו בירדן, הוא יכול להחליט האם לקנות או בהלום או בחזור, ואולי בכלל משתלם לו לקנות אותו בבנגקוק, ואז עליו להשאיר כסף לשם כך

המנוע חיפוש עוזר לו לדעת היכן יש את המוצר שהוא מחפש ולדעת מה המחיר שלו, כך הוא יכול להשוות בין המחירים של המוצרים בחנויות שונות ולדעת איפה הכי משתלם לו לקנות אותו. כמובן שהוא יכול גם להשוות בין מוצרים ודגמים מסוגים שונים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סקסופוניסט לאירועים – תבחרו באיש הנכון
בכל פעם שאתם רוצים להקפיץ את האורחים באירוע שלכם ולגרום להם להתלהב מהמוזיקה שבו, עליכם להביא בחשבון...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
גני אירועים בטבע בנתניה – לוקיישן מעולה לכל אירוע
בחירה נכונה של גן אירועים בחירת לוקיישן לאירוע שלכם היא עניין גדול וכדאי שתקדישו לכך זמן רב. גני...
קרא עוד »
נוב 27, 2019
כך בוחרים מועדונים לבת מצווה מיוחדת
לחגוג בת מצווה לבת זה אירוע מרגש במיוחד וברור מדוע גם אתם, כמו כל שאר ההורים, הייתם רוצים לעשות לבת...
קרא עוד »
ינו 25, 2017