קרוזים – לאיפה כדאי להפליג ומתי?

קרוזים

כל חופשה היא חוויה מענגת, ובמיוחד כך הדבר כשהלוקיישן הוא אניית פאר שמפליגה בין יעד מלהיב אחד לשני. באופן טבעי ישנה חשיבות רבה להתאמה בין הים שבו מפליגה האנייה לבין עונת השנה, ובהתאם הפרמטר העיקרי לבחירת הקרוז המושלם הוא מועד החופשה.

קרוזים בים הקריבי

המועד הטוב ביותר להפלגה באיים הקריביים הוא בין דצמבר ליוני, שכן בין יולי לנובמבר אתם עלולים להיתקל בהוריקן. אמנם בכל קרוז ישנן מלכתחילה אלטרנטיבות שונות וניתן לשנות את מסלול ההפלגה בהתאם לתנאי מזג האוויר הספציפיים, ואמנם האיים הקריביים כוללים כל כך הרבה אטרקציות כך שגם אם יידרש שינוי מסוים עדיין בסופו של דבר תוכלו ליהנות מחופשה מושלמת – אבל אם כבר משקיעים בחופשה שהיא הפלגה, כדאי כאמור לצאת לקריביים בחורף (וכך להרוויח שמש מלטפת גם בינואר או פברואר) או באביב (למשל במהלך חופשת הפסח).

הפלגות בים הבלטי

יעד אחר אליו מגיעים קרוזים רבים הוא הים הבלטי. ישנו מגוון רחב למדי של אניות נופש אשר מפליגות בין סנט פטרסבורג, טאלין האסטונית, אוסלו, קופנהגן, הלסינקי ויעדים נוספים סביב הים הצפון מזרח אירופאי אשר תחום ע"י מדינות סקנדינביה וכן ליטא, לטביה ואסטוניה מלאות החן.

קרוזים לים הבלטי כדאי לקחת בקיץ, שכן בחורף האזור קפוא וגם בסתיו ואפילו באביב מזג האוויר עלול להיות קר למדי (ובפרט עבורנו הישראלים).

קרוז ים תיכוני

את הים התיכון כולנו מחבבים וגם מכירים היטב, ולמרות זאת כל קרוז בים המשתרע בין ישראל לבין גיברלטר ובין אפריקה לבין אירופה מספק לא מעט הפתעות.

בדרך כלל נמל המוצא של קרוזים ים תיכוניים הוא ברצלונה, גנואה, פלמה דה מיורקה או מלגה וישנן עוד ערי נמל ציוריות וקסומות שמהן ניתן להפליג לשייט שכולו הנאות ונחת.

סוג אחר של הפלגות נופש מתרכז בחלקו המזרחי של הים התיכון, ואליהן ניתן לצאת מאתונה, איסטנבול או ונציה. הפלגות אלה מתרכזות בעיקר באיים המופלאים של יוון וכן בטורקיה וסביר להניח שתגיעו גם לים האדריאטי ולקרואטיה.

אופיו הנוח של הים התיכון מאפשר הפלגות לאורך רוב חודשי השנה, מאפריל ועד אוקטובר.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכיף וההנאה שמציעים טיולים לפרו
טיולים לפרו יכולים לספק לכל מטייל ומטיילת את רגעי ההנאה הגדולים ביותר בחייהם. פרו כוללת מבחר אינסופי...
קרא עוד »
מרץ 24, 2015
לופט למסיבת רווקות של פעם בחיים
את מתחתנת? החברה הכי טובה שלך צועדת אל החופה? הגיע הזמן לארגן את מסיבת הרווקות הכי טובה בעיר. אחת...
קרא עוד »
אוק 05, 2014
מחליקי שיער – מתנה מושלמת לחג החנוכה
אתם מתלבטים מה לקנות לבת שלכם לכבוד חג החנוכה? לאחרונה כל מה שקשור בשיער שלה מטריד אותה והיא מתעסקת לא...
קרא עוד »
נוב 23, 2021