מנות איטלקיות צמחוניות

פיצה

כל הישראלים אוהבים אוכל איטלקי ואין כמו מנות מובחרות כמו פסטות איכותיות במבחר רטבים, פיצות עם תוספות לבחירה בהתאם לטעם האישי, מרקים מעולים כמו מרק מינסטרונה, לזניה, פירות ים מטוגנים או מבושלים, דגים וכמובן קינוחים מתוקים לסיום הארוחה. המטבח האיטלקי עשיר ומציע שפע מנות מעולות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. מאחר ובשנים האחרונות ישראלים רבים החלו להקפיד על אורח חיים בריא ונכון ועל תזונה מאוזנת ובריאה, רבים מזמינים מנות איטלקיות צמחוניות ונהנים מטעם עשיר ומקורי ומאוכל טעים ומזין.

אוכל איטלקי מסורתי המותאם לחיך הישראלי

אוכל איטלקי נחשב למשובח ולטעים במיוחד, כדאי לדעת כי המטבח האיטלקי התהווה לאורך מאות שנים והוא מושפע ממטבחים אחרים. בישראל יש מאות מסעדות איטלקיות וגם חברות הקייטרינג מציעות שלל מנות מעולות וטעימות מהמטבח האיטלקי המשובח והאהוב. בשנים האחרונות קמו מסעדות איטלקיות חדשות רבות ברחבי המדינה, ביניהן גם מסעדות המקפידות על תפריט צמחוני או טבעוני. כיום אין צורך לטוס לאיטליה כדי ליהנות ממיטב המנות האיטלקיות הצמחוניות, ואפשר להזמין משלוחים של אוכל איטלקי טעים, בריא ומזין.

מנות איטלקיות מומלצות לצמחוניםפיצה

המטבח האיטלקי מציע שפע עצום של מנות צמחוניות, בין היתר פיצה מרגריטה מבצק דק וקריספי בקצוות ועוד שלל פיצות טעימות עם תוספות מגוונות. יש לזכור כי ארוחה איטלקית קלאסית כוללת שלוש מנות- ראשונה, עיקרית וקינוח. בין מנות הפתיחה הקלאסיות מהמטבח האיטלקי ניתן למצוא מנות כמו פטריות ביין ושמנת, גלילת חצילים במילוי פסטו וגבינות, חצילים עם גבינת עזים, ארטישוק א' לה רומנה ועוד. בין המנות העיקריות המתאימות לצמחונים ניתן למצוא רביולי במילוי גבינות טעימות במבחר רטבים לבחירה, קנלוני במילוי תרד וריקוטה, פטוצ'יני, סלט פסטה קר, דלעת במילוי ריזוטו, טורטליני במילוי גבינות, בטטה או דלעת, וכמובן מבחר מנות דגים ופירות ים.

המטבח האיטלקי מציע שלל קינוחים טעימים ואהובים, אין כמו סיום הארוחה האיטלקית עם קינוח נפלא וממכר כמו טירמיסו, פנקוטה, זפולה (סופגניות איטלקיות), סופלה דובדבנים ושוקולד, עוגות שקדים ועוד.

לסיכום, המטבח האיטלקי מציע שלל מנות לצמחונים ומעניק חוויה קולינרית מדהימה ועשירה בטעמים, ניחוחות ומרקמים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת היתרונות הנסתרים של השכרת כיתה
השכרת כיתות עשויה להיראות כמו הסדר פשוט לאירוח אירועים חינוכיים, מפגשי הדרכה או פגישות. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
אפר 02, 2024
הזמנת כריכים לאירועים
אנו יודעים שתכנון האירוע שלכם לוקח הרבה זמן ואנרגיה, ואנחנו כאן כדי לגרום לכם לעשות אותו כמו שצריך. עם...
קרא עוד »
אוק 01, 2020
הלבשה סקסית לקראת אירוע מיוחד
לא פעם יש נשים שחשות שהן לא מספיק סקסיות בעיניי בני הזוג שלהן, זה לא שהן לא יפות אלא שהוא לא גורם להן...
קרא עוד »
יול 17, 2016