מר וגברת לי – חוויה אסיאתית

מר וגברת לי היא מסעדה אסיאתית אשר ממוקמת במרכז צמרת שבתל אביב. המסעדה מציעה מגוון רחב של מנות, כולן בהשראת המטבח האסיאתי, כלומר המטבח התאילנדי, היפני והקוריאני. במסעדה הגדילו לעשות ושלא כמו מסעדות רבות אשר בוחרות ללכת על קו אחד של מנות, לכאן ניתן להגיע עם כל המשפחה או עם חברים וכל אחד יכול למצוא  את המנה החביבה עליו בקלות ובסופו של דבר לקבל מנה מעוררת השראה על הצלחה ומופלאה בפה.

 

מפגש עם מיסטר ומיסיס לי

הכניסה למסעדה מפגישה אותנו מייד עם חוויה אסיאתית. לאחר שהמארחת הושיבה אותנו במקום, הסתכלנו סביב וראינו עיצוב מוקפד לפרטי פרטים. הבר שבמרכז עושה רושם של מקום אינטימי, המרפסת מלאה בגזיבויים מעוצבים והספות מזמינות אותנו לאירוח מפנק.

התפריט מגוון מאד ומציע שלל מנות שכל אחד יכול למצוא את האהובה עליו. המקום מגיש מנות פירות ים לצד מנות בשריות, מנות דגים ואפילו מנות צמחוניות.

 

לבוא לאכול ולהנות מהשירות

השירות של מר וגברת לי דומה לעיצוב של המסעדה, מתחשבים בכל הפרטים, הקטנים והגדולים. החל מהניקיון שבמקום, המארחת החביבה שקיבלה אותנו בכניסה ועד להתנהלות המלצרים. נראה שהמלצרים בקיאים עד מאד בתפריט המסעדה ויכולים להמליץ על המנות המועדפות בה בהתאם לטעמים האישיים של כל אחד.

השירות היה מהיר במידה הנכונה, כלומר המארחת הושיבה אותנו ולאחר דקה או שתיים הגיעה המלצרית עם התפריט. היה לנו קצת זמן להתלבט ולחשוב והיא חזרה לעזור לנו בבחירה. המנות גם הן הגיעו לשולחן בקצה מושלם וחיכינו לכל אחת מספיק זמן כדי לקשקש בנינוחות ולא יותר מידי כך שלא הרגשנו את הרעב מעקצץ בקצות האצבעות.

 

המנות והעיצוב

אצל מר וגברת לי הטעם והעיצוב משתלבים זה בזה. העיצוב של המקום נפלא, זה דבר אחד והעיצוב של כל מנה מוקפד באופן יוצא דופן שמעורר את כל החושים. עיצוב המנות מעלה סימן שאלה האם להסתכל על המנה עוד קצת או האם להתחיל לאכול ולראות האם היא עונה על הציפיות. אגב, התשובה היא גם וגם.

מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי מציעה שפע של מנות מרשימות שהטעם שלהן מתפוצץ בפה והדיוק נמצא בכל אחד מהפרטים; עיצוב, חומרי גלם טריים ותבלינים. אין כל ספק שאוהבי המטבח האסיאתית או לחילופין אוהבי המסעדות אשר מציעות מגוון מדוייק, ימצאו כאן את מה שחיפשו והרבה יותר מכך.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אטרקציות בוינה לטיול בלתי נשכח
אם אתם עומדים לצאת לטיול בוינה, חשוב מאוד שכבר מהארץ תקבלו כמה שיותר מידע על אטרקציות בוינה ועל מה...
קרא עוד »
יונ 15, 2016
לופט למסיבת רווקות של פעם בחיים
את מתחתנת? החברה הכי טובה שלך צועדת אל החופה? הגיע הזמן לארגן את מסיבת הרווקות הכי טובה בעיר. אחת...
קרא עוד »
אוק 05, 2014
הופעה עם תוכן מקורי לאירוע – איתמר שחקנים
האירוע שלכם הוא אירוע מיוחד. חשוב לכם שהוא יהיה מקורי וכל חלקיו יהיו מעניינים ועדיף מרתקים. ולכן אתם...
קרא עוד »
ינו 09, 2019