ארוחות מוכנות לראש השנה

ציוד מזון להשכרה לאירועים

ראש השנה – החג שמסמל עבור כולנו התחדשות, דברים טובים, שינויים חיוביים, סוג של פליאה והתחלה רוחנית חדשה הוא גם חג של משפחה, של חברים טובים, הרגע שבו אנו מברכים את היקרים לנו ואת עצמנו לכל מה שהיינו רוצים ומצפים מהשנה שמתחילה ובאה עלינו לטובה. מדובר בחג שמביא איתו המון התרגשות ולמי מכם שמארח וודאי הכנות רבות צפויות לו.

השאלה היא האם בנוסף לכל ההכנות והברכות אותן יש להכין, הסידורים הקבועים של הבית לקראת החג – הניקיונות, עריכת השולחן, השתייה הקלה, היינות,  וכל מה שמסביב יש לכם גם זמן לבשל, לטרוח ולהכין שלב אחר שלב את כל המנות שכולם אצלכם במשפחה אוהבים ומצפים שנה אחר שנה. ובכן, החג הזה יש פתרון! ארוחות מוכנות לראש השנה. במקום לעמוד שעות על גבי שעות במטבח – לעשות את כל הקניות, לשטוף, לקלף, לקצוץ, לטגן, לאדות, לבשל תוכלו להזמין ארוחות מוכנות לראש השנה ממיטב המטעמים המסורתיים של החג. הרי לכל משפחה יש את המסורת שלה ועל כן בחרנו לבצע התאמה מושלמת בין המסורת לבין המאכלים שמוגשים אצלכם בחג.

ארוחות מוכנות לראש השנה יתרונותסדנאות אפייה

  • מגוון – ערכת החג של מבושלת כוללת מגוון עשיר של מנות לכבוד החג. החל מדגים מבושלים, בשרים צלויים על האש, אורז מבושל, תפוחי אדמה צלויים בתנור, במגוון סגנונות וטעמים, עוף בגריל ועוד ועוד. אין צורך יותר לשבור את הראש ולהתלבט שוב ושוב אילו מנות תכינו הפעם, אתם רק צריכים להזמין את הערכה המיוחדת לכבוד ראש השנה – וארוחות החג בדרך אליכם
  • חוסכים זמן – ברגע שאתם בוחרים בארוחות מוכנות לראש השנה, כל הזמן שבעולם מתפנה לכם ואתם יכולים להיות עסוקים בכל מה שמסביב. לדאוג לבית הנקי, לכלים החדשים, לסדר בנחת את השולחן, להחליף את כל מה שמקולקל או לא עובד ואת הבישול אתם משאירים לנו. פתאום יתפנה לכם כל כך הרבה זמן כך שתתפלאו ותשאלו את עצמכם איך לא עשיתם זאת קודם?!.
  • חומרי גלם איכותיים וטעם ביתי – אף אחד לא ירגיש שלא אתם עמדתם ובישלתם שכן לאוכל טעם מעולה ובלתי נשכח. בחרנו לעשות שימוש ברכיבים הכי איכותיים והכי טריים שהשוק מציע כדי שכולם ילקקו את האצבעות. מצד אחד שמרנו על הטעמים המסורתיים של הבית ושל המשפחה ומצד שני הכנסנו למאכלים ולמנות טעם של יוקרה כך שהתחושה היא תחושה שהאוכל הוכן באהבה, בחשק ועם הרבה טעם.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטנת גלישה לכל גיל
הקיץ מזמין אותנו למצוא תעסוקה מיוחדת לילדים, שיוצאים מהמסגרות היומיות שלהם, ומוצאים את עצמם עם הרבה...
קרא עוד »
יונ 30, 2015
כך בוחרים מועדונים לבת מצווה מיוחדת
לחגוג בת מצווה לבת זה אירוע מרגש במיוחד וברור מדוע גם אתם, כמו כל שאר ההורים, הייתם רוצים לעשות לבת...
קרא עוד »
ינו 25, 2017
בחינת היתרונות הנסתרים של השכרת כיתה
השכרת כיתות עשויה להיראות כמו הסדר פשוט לאירוח אירועים חינוכיים, מפגשי הדרכה או פגישות. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
אפר 02, 2024