פארק קרסו למדע בבאר שבע

בלבה של העיר באר שבע, בירת הנגב, שוכן לו מתחם מרתק ומיוחד במינו: פארק פעילויות חווייתיות למדעים, המיועד להורים וילדיהם, לסבים ולנכדיהם, לקבוצות בתי-ספר יסודיים ולקבוצות נוער.

מה יש בפארק קרסו למדע שכל-כך מושך את כולם?

  • העניין  ילדים סקרנים מטבעם. נכון, הם מתלוננים על שעורי-הבית, אבל יש להם סקרנות גדולה ורצון להבין כיצד פועל העולם הסובב אותם. הפעילויות בפארק מעשירות את המבקרים בידע עצום ובתחומים רבים, מעודדות לשאול ולהתנסות ודרך זה לקבל תשובות.
  • המגוון פארק  קרסו למדע בבאר שבע גדוש בתערוכות בנושאים מדעיים שונים: מנגנונים בגוף האדם – ראיה, שמיעה, גנטיקה – תקשורת, אנרגיה, אלקטרוניקה, גיאולוגיה ועוד תערוכות רבות ומתחלפות. חלקם בתוך המבנה וחלקם מחוצה לו. חלקם בהסברים מלווים בהדגמה והמחשה וחלקם בפעולה והתנסות מעשית. כך שללא ספק, כמעט כל אחד יכול למצוא את התחום שמדבר אליו!
  • החוויה כל נושא שבעולם, אפשר ללמד בצורה יבשה ומייגעת, או באופן חווייתי ומעורר עניין ורצון לדעת עוד ועוד. הפעילויות בפארק קרסו בנויות כך שהמבקרים מתנסים בעצמם וכך לומדים בפשטות נושאים מורכבים. בנוסף, החוויה מוכוונת לכל החושים כמעט, כך שניתן להקשיב להסבר המלווה בהמחשה ויזואלית, או לצפות בסרט שמוסיף את המימד הרגשי, או לבצע פעולה מוחשית וללמוד "דרך הרגליים". באופן כזה או אחר המידע נקלט באחד החושים.

פארק קרסו למדע מסלולים מותאמים

עובדי הפארק מתכננים עבור המבקרים מספר מסלולים אפשריים, בהתאמה לגיל – אפילו לפעוטות מתחם משלהם – האם מדובר בקבוצה או במשפחה ומה משך זמן השהיה האפשרי בפארק קרסו. באופן זה, גם משפחה שהזמן הפנוי שלה הנו שעתיים בלבד, יכולה ליהנות ממסלול מותאם ועשיר בפעילויות. לעומת זאת, קבוצה שמגיעה ליום שלם תהנה מבילוי איכותי ומגוון ועם טעם של עוד. פרט לכך לאורך כל השנה ישנן פעילויות ייחודיות, קורסי העשרה ואפילו אפשרות לעריכת ימי הולדת במתחם הפארק.

אז למה מחכים? פשוט מגיעים, כי ידוע ש"הרוצה להחכים – ידרים!"

פארק קרסו למדע :

  • כתובת: רחוב העצמאות 79 באר-שבע
  • מס' טלפון: 072-3301276

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סלסלות פירות לחג, לאירוע וגם ליום יום
אז מה מביאים למארחים כשמוזמנים לארוחה, מה קונים לשכנים שהזמינו אותנו לחנוכת הבית, איך מברכים את הבוס...
קרא עוד »
אוג 26, 2015
הלבשה סקסית לקראת אירוע מיוחד
לא פעם יש נשים שחשות שהן לא מספיק סקסיות בעיניי בני הזוג שלהן, זה לא שהן לא יפות אלא שהוא לא גורם להן...
קרא עוד »
יול 17, 2016
למה כדאי לכם להזמין אמן חושים לחתונה?
אמן חושים לחתונה הוא צורת בילוי ייחודית שיכולה להוסיף נופך מיוחד לכל חתונה. סוג זה של בדרן משתמש...
קרא עוד »
מאי 04, 2023