מדוע כדאי לבחור בקוסם ליום הולדת:

קוסם לילדים

יום ההולדת של הילד שלך מתקרב ואת כמו אמא טובה רוצה את הטוב ביותר עבורו! הילד חולם על יום ההולדת שלו כבר המון זמן. בכל יום הולדת של אחד מהחברים שלו הוא רק מדמיין את היום שבו יום ההולדת תהיה שלו והוא יהיה הכוכב הראשי! לכן – חשוב מאוד לעמוד בציפייה של הילד ולתת לו את הטוב ביותר ביום הכל כך מיוחד עבורו. אחת האפשרויות הטובות ביותר הינה הזמנת קוסם ליום ההולדת שלו.

קוסם ליום הולדת זו אופציה טובה מכמה סיבות עיקריות. מופע קסמים זו אטרקציה שמתאימה גם לבנים וגם לבנות, שלא כמו הפעלת לשבור את הקרח, או הפעלת גיבורי על. בנוסף, מופע קסמים זו הפעלה שמעצימה את ילד יום ההולדת ושמה אותו במרכז! ילד יום ההולדת הוא הכוכב הראשי והוא הופך לשוליית הקוסם. בנוסף, ילד יום ההולדת יקבל כובע קסמים וגלימה ממש כמו של קוסם אמיתי, איתם הוא יעשה קסמים בעצמו ובסוף המופע אפילו ירחף באוויר!

חשוב לוודא שהקוסם אותו מזמינים הוא קוסם מקצועי ומנוסה. הבדיקה הינה פשוטה ביותר. כל מה שצריך לעשות זה ללכת לגוגל, להקליד את שם הקוסם ולהיכנס לאתר שלו. (אם אין לו אתר – זו נורת אזהרה.) לאחר מכן, יש לצפות בסרטונים, תמונות והמלצות מאירועים קודמים וכך להחליט האם הוא מקצוען או חובבן. בנוסף, ניתן לחפש עוד פרטים על הקוסם בגוגל מעבר לאתר שלו כמו תחרויות קסמים שהוא זכה, סרטונים ביוטיוב, האם לקוסם יש דף פייסבוק עסקי פעיל ועוד…

חשוב מאוד לפני שמתקשרים לקוסם לקבל פרטים – להראות לילד יום ההולדת סרטונים של הקוסם ולשאול אותו מה דעתו. רק לאחר שילד יום ההולדת החליט שהוא מתחבר אל אותו קוסם והוא ישמח שהוא יגיע לשמח אותו ביום ההולדת – מתקשרים. במהלך השיחה חשוב להקשיב לכל הפרטים, לסכם הכל על דף ולשריין את התאריך בהקדם האפשרי. קוסם טוב תפוס לפחות 3 שבועות קדימה וכל שעה שעוברת הוא מקבל עוד לפחות טלפון אחד מלקוחה נוספת שאולי תתפוס את התאריך שאת רצית.

מחיר של קוסם לימי הולדת נע בין 1300 ש"ח ועד ל2500 ש"ח. אם המחיר שהקוסם נקב הינו פחות מ1300 ש"ח – נורת אזהרה צריכה להידלק. מחיר ממוצע של קוסם ליום הולדת הינו 1500 ש"ח לשעתיים מלאות הכוללות הכל! החל מקבלת הפנים, דרך מופע הקסמים, הפסקת האוכל, טקס קבלת עוגה, הכנת בלונים בצורות לכל הילדים וחלוקת הפתעות! לרוב, הקוסם יביא איתו גם מחצלות, ערכת קריוקי, תפאורה, הגברה ועוד.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם הקוסם המועדף עליכם והבטיחו לילד שלכם חוויה קסומה ובלתי נשכחת.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שייט לקריביים ב"פיתוי של הים"
"אלור אוף דה סיז", ספינת שעשועים עצומה ומרשימה מזמינה אתכם למסע מרגש - שייט לקריביים, מהחוויות שלא...
קרא עוד »
מאי 23, 2017
איך לבחור מתנות חברים?
הענקת מתנות, היא דרך מצוינת להראות לחברים שלכם שאכפת לכם מהם, אבל לפעמים מציאת המתנה המושלמת יכולה...
קרא עוד »
מאי 18, 2022
סידור עם הקדשה
אתם רוצים לקנות למישהו מתנה שהוא לא יוכל לשכוח? מתנה שהוא יתרגש ממנה בכל פעם כשהוא יביט בה? אם כך, ברור...
קרא עוד »
מאי 10, 2022