קופנגן – הצד האחר של האי שלא הכרתם

האי ההיפי הזה הפך להיות שם נרדף כל כך למסיבות פול-מון, לווייב גבוה ומאסיבי של מסיבות כך שהחופים והצדדים האחרים של האי המקסים הזה עמדו בצל וכמעט שנשכחו, אך כאן אנו רוצים לתת לכם מבט מעט שונה על הצדדים האחרים של האי, שרבים כלל לא מכירים. עד עכשיו לפחות.

למשך שבוע אחד בחודש האי מוצף בכ-30,000 איש שבאים לחגוג בחוף אחד ולמחרת המסיבה האזור מתרוקן לו והמלונות נותרים חצי ריקים. למי שבא לא רק למסיבות פול-מון יופתעו לגלות מקומות גם לתרמילאים וגם אזורים המציעים שלווה איכותית, לפחות החלק הצפוני שנותר שקט עד לפתיחתו העתידית של שדה התעופה בקופנגן.

ישנם אזורים באי קופנגן שהם שקטים ומתאימים למשפחות עם ילדים המחפשים שקט. אזור הנקרא  Hat Thong Nai Pan Noiשנראה כמו גרסה מיניאטורית של קוסמוי עם ריזורטים מסודרים בשורה על קו החוף, מה שמתאים מאוד לחובבי חופים. יש גם מלונות  לתקציב יקר יותר ולחובבי פינוקים כמובן.

הצפי העתידי הוא שקופנגן עתיד להתפתח בקצב מואץ בעתיד לאחר שאי קוסמוי הפך להיות שגרתי ומטיילים מחפשים יעדים חדשים יותר  מחוץ לקוסמוי שעדיין נותרו בתוליים משהו.

היכן יש חופים שקטים בקופנגן?

תוכלו לחקור את הצד המזרחי של האי המכיל חופים כמו טאן-סאדט, האד-יואן ו- האד טיאן שהם חופים שונים במהותם ממה שאתם מכירים בהאדרין.

הצד המערבי של האי מכיל חופים כמו האד-יאו, האד סלאד, ו-או מאה האט.

מה עושים באי הזה?

מבקרים במקדשים כמו מקדש גואניין המוקדש לאלת החמלה הבודהיסטית. מקדש נוסף הוא "וואט קאו טם" המכיל את מקדש הבודהה השוכב. מקדשים נוספים הם "וואט פו קאו נוי" וגם מקדש "וואט פו".

צלילה ושנורקלים לחובבים וגל לבעלי רישיון נהיגה.

נקודת תצפית שהינה אחת המהממות בתאילנד.

שמורת הטבע הימית Ang Thong

פארקים לאומיים ומפלים מקסימים בין יערות טרופיים

מסעדות ופאבים על גבי צוקים עם תצפיות מהממות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיצד גיטריסט לאירועים ישדרג לכם את האירוע
בעזרתו של גיטריסט לאירוע תהיה לכם האפשרות להפוך את החוויה של הקהל בו להרבה יותר שלמה. הגיטריסט יוכל...
קרא עוד »
ינו 17, 2017
טייס ליום אחד – מתנה מקורית ומרגשת
הרבה מאוד ילדים חולמים בגיל צעיר להיות טייסים. הם חולמים שיוכלו לעלות על מטוס, להמריא ולטוס איתו אל...
קרא עוד »
ינו 05, 2021
מתנה מקורית לגבר
רוצים לקבל רעיונות לקניית מתנה מקורית לגבר? הגעתם למקום הנכון. במאמר נמליץ על מספר מתנות מעולות שכל...
קרא עוד »
דצמ 06, 2020