מסעדות בירושלים – כמה מסעדות מומלצות

מסעדות בירושלים

ביקור בירושלים חייב להתחיל או להיגמר בביקור במסעדה טובה. ירושלים כידוע מלאה במסעדות מעולות מכל סוג, מסעדות עממיות, מסעדות גורמה, מסעדות שוק, ומסעדות חובקות עולם. בשל כך הכנו לכם רשימה של מסעדות בירושלים שנחשבות למוסדות של ממש! קבלו אותן!

סטיקיית חצות – סטיקיית חצות היא מוסד ירושלמי ותיק. כל ירושלמי מכיר את סטיקיית חצות והוא מכיר בה כל מנה החל מהמעורב הירושלמי המפורסם ועד ותבשילים הביתיים. בסטיקיית חצות מבלים הבליינים לאחר שסיימו לילה מוצלח בברים הירושלמים, וניתן ליהנות מהמקום גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים בעיר. בסטיקייה אוכל עממי ודמויות ירושלמים מוכרות עד סלבריטאים שמגיעים לעיר ולא מפספסים את המקום האגדי.

קפה רימון – קפה רימון נראה כי נמצא בירושלים ממש מאז שהעיר הוקמה. קפה רימון הוא מקום נעים וחמים בו מוגשים מגוון מאכלים הקפה נמצא במדרחוב בן יהודה הוותיק והוא אפון באווירה ירושלמית מסורתית. בבית הקפה ארוחות חלביות כשרות, מרקים סלטים פסטות קישים וקינוחים.

הפי פיש – מסעדה שמתאימה לאוהבי הדגים. למרות שבירושלים אין ים אין זה אומר שלא יודעים להכין בעיר המופלאה הזאת דגים מסעדת הדגים ממוקמת בשכונת ממליא הקסומה היא מלאה באווירה. במקום מזטים צבעוניים ודגה מובחרת לבחירת הסועדים. עוד ניתן ליהנות מיינות וקינוחים נהדרים מול הנופים המדהימים של העיר העתיקה.

מנזה – מנזה היא מסעדת בראסרי מודרנית בירושלים פתוחה שבעה ימים בשבוע. מנזה מאפשרת למבלים ליהנות מאוכל טוב ואווירה ירושלמית דקדנטית מהנה מתי שרק מתחשק. מסעדת מנזה מגישה אוכל עכשווי עם מטבח פיוז'ן, המאפשר לסועדים ליהנות מכל העולמות: מארוחות בוקר לצד בשרים מפתים, ממעורב ירושלמי מגרה לצד מנת שיק נהדר. ירושלים מוכיחה שהיא עיר עתיקה אך מודרנית לכל דבר.

פינתי – אין ירושלמי אמיתתי שלא מכיר את פינתי. פינתי היא מסעדה עממית הכי ירושלמית שיש. כל אדם שמגיע לביקור בירושלים חייב לעבור בפינתי. המסעדה היא מסעדה ירושלמית כשרה שעל קירותיה מלא תמונות של אישים חשובים. המסעדה המקורית נמצאת במרכז העיר, ושם מכינים מידי יום תבשילים עשירים ומנות בשרים מפנקות בניחוח ביתי. לצדם מככב בתפריט אחד מסימני ההיכר של פינתי, חומוס הבית חומוס מהביל וטעים. המנות של פיניתי הם אוהבות בעיקר הקובה והחומוס שמגיעות במהירות,  בתוספת חיוך לבבי לעיתים מבעל המקום עצמו.

אולי יעניין אותך גם:
מוזיאונים בירושלים שכדאי לבקר בהם

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תדעו שחברת הקייטרינג שבחרתם תספק לכם את מה שהזמנתם
חברות קייטרינג רבות, דואגות לאירוע שלכם להיראות ולהרגיש ברמה הכי גבוהה שניתן לקיים. ועדיין, כיצד...
קרא עוד »
פבר 09, 2020
כל היתרונות בעבודה במלצרות
כל מה שצריך לדעת על עבודה במלצרות במקום אחד. לעבודה במלון בתל אביב בתור מלצר יש לא מעט יתרונות, במאמר...
קרא עוד »
ספט 05, 2021
אופציית בילוי אלטרנטיבית – מופע תיפוף רחוב
אתם תמיד מנסים לחדש עם הדרך שבה אתם מבלים עם הקרובים אליכם? דעו לכם שאתם יכולים לנסות מחדש שוודאי...
קרא עוד »
מרץ 02, 2017