איך כדאי לבחור חברת אבטחה לחתונה בינונית?

שירותי אבטחה יכולים להתאים גם לחתונה עם כמה מאות בודדות של מוזמנים בלבד. אם החלטתם לערוך אירוע בינוני ולהזמין רק בני משפחה וחברים קרובים, כדאי שתדעו איך לבחור את שירותי האבטחה ואנשי המקצוע המתאימים עבור המשימה

חתונה בינונית מוגדרת כאירוע עם כמות מוזמנים של 150-400 איש. כמות קטנה יותר תהפוך את החתונה לאינטימית במיוחד, בעוד כמות גדולה מזוהה בדרך כלל עם אירועים ענקיים שמחייבים היערכות ספציפית. עם זאת, בני זוג שמתכננים חתונה בינונית צריכים גם כן להבין את המשמעות של אופי האירוע. עליהם בעיקר להתייחס לנושא האבטחה ולדעת כיצד לבחור את אנשי המקצוע המתאימים.

הנה כמה עצות שיכולות לעזור לכם לבחור חברת אבטחה לחתונה בינונית:

א. השוו בין שירותי חברות אבטחה – כל חברה יכולה להציע מגוון אחר של שירותי אבטחה. יש חברות שמציעות את השירות ללקוחות פרטיים ובודדים בלבד, לעומת חברות שמתמחות באירועים ציבוריים ובאבטחה של מוסדות. התפקיד שלכם הוא לאתר את החברה שמספקת את השירות המתאים ביותר לאופי האירוע.

ב. קבלו המלצות מבעלי אירועים קודמים – בחרתם אולם לחתונה? נצלו את המפגש עם נציגי המקום כדי לקבל פרטים על אנשים אחרים שעשו שם את האירוע שלהם. צרו איתם קשר ובקשו המלצות על החברה שסיפקה את שירותי האבטחה באותו אירוע. כך תוכלו להיעזר בהמלצות מבעלי אירועים קודמים ולחסוך זמן, מאמץ וכסף.bodyworn-794102_960_7201

ג. השוו בין מחירי שירותי אבטחה – הפקה של חתונה בינונית דורשת תקציב של עשרות עד מאות אלפי שקלים. אם אתם לא רוצים לחרוג ממסגרת התקציב כפי שהגדרתם מראש, תצטרכו להשוות גם בין מחירים של שירותי אבטחה. היכנסו לעובי הקורה ובדקו מול נציגי החברה מה השירות כולל. ודאו שיש מאבטח אחד לפחות לכל 100 אנשים ומאבטח ספציפי לאזור החנייה, הכניסה וקבלת הפנים.

ד. התחשבו במקום שבו נערך האירוע – כמובן שלא כל אירוע מחייב את אותו סוג של אבטחה. עליכם להתחשב במקום שבו נערך האירוע על מנת להתאים עבורו את שירותי האבטחה האידיאליים, או במידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע. אל תתביישו לערב אנשי מקצוע שונים ולהגדיר את רמת הסיכון.

פגשו את נציגי חברת האבטחה עוד לפני האירוע

בני זוג שמתכננים חתונה בינונית צריכים להיערך לכמה לפחות כמה חודשים מראש. אבל למרות כל הלחץ והסידורים, כדאי להקדיש זמן לפגישה אישית עם נציגי החברה שמספקת את שירותי האבטחה. פגישה מן הסוג הזה היא הדרך היחידה להתרשם מרמת המקצועיות של החברה פנים מול פנים.

בעזרת הפגישה גם תוכלו לדעת האם ביצעתם את הבחירה הנכונה או שמא יש צורך בשינויים והתאמות. הגיעו לפגישה עם כל השאלות הרלוונטיות, בררו מה כוללת הצעת המחיר והציבו את הבטיחות בראש סדר העדיפויות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סידור עם הקדשה
אתם רוצים לקנות למישהו מתנה שהוא לא יוכל לשכוח? מתנה שהוא יתרגש ממנה בכל פעם כשהוא יביט בה? אם כך, ברור...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
קרוזים – לאיפה כדאי להפליג ומתי?
כל חופשה היא חוויה מענגת, ובמיוחד כך הדבר כשהלוקיישן הוא אניית פאר שמפליגה בין יעד מלהיב אחד לשני....
קרא עוד »
יונ 21, 2016
חינה מרוקאית אמיתית – איך עושים את זה כמו שצריך
זוגות רבים, בני העדה המרוקאית, אשר עומדים להתחתן, בוחרים לערוך חינה לפני החתונה. מדובר בטקס מסורתי אשר...
קרא עוד »
דצמ 23, 2019