שולחנות קפה – איך לשלב אותם בבית ובאירוע מיוחד?

שולחנות קפה

מה זה שולחן קפה? שולחן קפה הוא לא שולחן שתוכלו למצוא בו רק את כוסות הקפה המהבילים ומעלי הארומה… שולחן קפה זהו שולחן פרקטי התורם רבות גם מהפן העיצובי בכל חלל בו הוא ניצב. שולחן קפה יתרום רבות לכל גינה או מרפסת אשר בהם ישנם גם פינות ישיבה או כיסאות, הוא יתרום גם לחדר השינה שלכם ואפילו לחדר הילדים. בסלון כמובן, יוסיף שולחן הקפה מעבר לחלק העיצובי גם לפרקטיות ולנוחות של החדר מבחינת השימוש בו.

אילו שולחנות קפה אנחנו מוצאים בשוק?

שולחנות הקפה מיוצרים היום במגוון סגנונות והן נמכרות בשלל עיצובים מדליקים. כל אחד יכול למצוא לעצמו את השולחן הייחודי שלו שיתאים בדיוק למקום או לנישה הרצויים לו. יש את שולחנות הקפה היוקרתיים והאקסקלוסיביים ויש את שולחנות הקפה הכבדים והכפריים. החוכמה היא בבחירה של השולחן שיתאים לחלל וישלים את המראה שלו. אך לא כדאי להיות מקובעים. לא תמיד הצבע האחיד של כל הרהיטים המרכיבים את החדר, הוא זה שיעניק למקום את המראה העיצובי המושלם. לפעמים דווקא הבחירה בצבעים מנוגדים ואפילו באופי עיצובי שונה ומנוגד ייצור את המראה הייחודי והמושלם של המקום.

שולחן הקפה לובש צורה

כאשר בחרתם בשולחן הקפה, דעו שבחרתם ברהיט שיכול לגוון לכם וליצור הרבה עניין וצבע בחדר מלבד המראה והעיצוב הבסיסי שלו. שולחן הקפה יכול להתהדר במפה נאה ובאגרטל פרחים מרענן. את הצבעים ניתן כמובן לשנות בהתאם למצב רוח והחידוש הנדרש מעת לעת. ניתן גם לבחור בשטיחון נחמד שיוסיף הרבה חום ונעימות לפינה שלכם, בקיצור, מעבר לשימוש הפרקטי במוצר, תוכלו ליהנות מפינת חמד נחמדה שתיווצר בזכות השולחן הקטן והחמוד…

אנחנו דנים בסך הכול בשולחן קפה שנראה כרהיט לא ממש חשוב ובסיסי, אך לאחר שתתחילו ליהנות ממנו לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו עד היום.

כאשר תשבו על הכורסא בסוף היום לא תצטרכו לחפש מקום להניח עליו את קנקן השתייה ואת העיתון. כאשר תארחו אורחים בחצר, יהיה לכם פתאום את המקום הנוח והמושלם להניח עליו את הכיבוד, ובכלל, תגלו מהר מאוד עוד הרבה שימושים לשולחן.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות בהזמנת מנטליסט לאירועים פרטיים
אירועים פרטיים מופקים לציון נושאים ותאריכים חשובים בחיי בעליהם. כך, אדם החוגג יום הולדת עגול ונחשב,...
קרא עוד »
אוק 31, 2021
מהו תא צילום לאירועים
בעידן של היום, כל אחד מאיתנו יכול לצלם ולהצטלם מתי שהוא רוצה. הוא יכול להשתמש בפלאפון שלו לשם כך, הוא...
קרא עוד »
יול 02, 2020
דגשים לבחירת שמלת כלה
בחירת שמלת כלה הוא הרגע המרגש והכיפי בארגון חתונה. אך לצד הריגוש קיימים לפעמים קשיים רבים במציאת...
קרא עוד »
פבר 15, 2016