חשיבות של גיבוי בענן לעסקים בתחום האירועים

קייטרינג מקצועי לחתונה

טכנולוגיית אחסון בענן היא טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, ובה המידע שבעסק נשמר בשרתים גדולים של חברות ענק, כאשר ברגע שצריך להוציא את המידע שנשמר ניתן לשלוף אותו מכל מקום בעולם. המידע שנשמר עוזק לנו ליהנות מגיבוי תמידי של החומרים והתכנים שלנו, תוך שהגיבוי ניתן גם למחשבים, גם לסמארטפונים, לטאבלטים ולכלל המכשירים הממוחשבים שבעסק שלנו ובכל מקום בו יש מידע אישי ועסקי. כיום ישנם עסקים רבים ואנשים פרטיים שנהנים מגיבוי בענן, הניתן על ידי חברות פרטיות המצעיות חבילות חודשיות לגיבוי מסוג זה.

חשיבות של גיבוי בענן לעסקים בתחום האירועים

אחד התחומים בהם נהנים מהטכנולוגיה החדישה הוא תחום האירועים. בתחום האירועים ישנם קבצים רבים שחשוב לשמור, ביניהם: מספרי טלפון של לקוחות, סידורי שולחנות, תפריטים לכל אירוע, שמות של ספקים, תכנון אירועים, עיצובי אירוע ועוד. אבל מדוע חשוב לגבות את כלל המידע בטכנולוגיית ענן במיוחד בתחום האירועים?

ישנן כמה סיבות מרכזיות:

גיבוי מידע חשוב – בתחום האירועים ישנו מידע חשוב במיוחד שאסור שיאבד. מדובר בתכנון של מאות אירועים, במערכת שלמה שעליה תתפקד, במנגנונים מיוחדים של הפעלה ותפעול אירועי, בסידורים שולחנות, שמות של מוזמנים, אורחים, בעלי אירועים , מספרי טלפונים כתובות ועוד מידע חשוב, ולכן חשוב שהמידע הזה יהיה מגובה.

הנהלת חשבונות – בתחום האירועים לא תמיד מקבלים את כל סכומי הכסף בזמן, ולרוב בעלי האירוע משלמים את סכום המלא של  האירוע לאחר סיומו, ולכן חשוב שמנהל האירוע יהיה 'עם יד על הדופק ' בכל הנוגע לניהול החשבונות. במקרה שהרישום על החשבונות יאבד, סכומי עתק יכולים להעלם. גיבוי הנתונים בטכנולוגיית ענן מבטיח כי הסכומים לעולם לא ייעלמו וכי תמיד תהיה גישה לחובות הלקוחות.

גישה לתכנים ולקבצים מכל מקום – יתרון נוסף בטכנולוגיית גיבוי בענן בתחום האירועים, היא גישה אל הקבצים שבמחשב מכל מקום. בעלי אולמות אירועים, חברות הפקות גני אירועים וכל מי שקשור לתחום האירועים, יכולים לגשת אל הקבצים שלהם מכל מקום. יתרון זה מעולה למי שרוצה להיות בשליטה בכל מה שמתרחש בעסק שלו בכל זמן.

חסכון בזמן, כסף ומשאבים – אלמנט נוסף שמסייע לבעלי עסקים בתחום טכנולוגיית הענן הוא חסכון בזמן ועלויות. באמצעות הטכנולוגיה ניתן לחסוך בעלויות של תוכנות רבות, להשתמש בשרת אחד, לחסוך זמן וכסך על גיבויים, לשחזר קבצים תוך דקות – ובכך לנהל בצורה נכונה וחסכנית יותר את העסק.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דובי ענק לכל אירוע
דובי ענק לאירועים או סתם שיהיה בבית הוא אחד הדברים היותר מתוקים שיכולים להיות. זה תופס את כולנו...
קרא עוד »
ינו 09, 2020
איפה כדאי לקנות גופי תאורה בדרום?
כאשר מחפשים לקנות גופי תאורה באזור הדרום, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות, כאשר כדאי לבצע מחקר אונליין...
קרא עוד »
אוג 29, 2023
יתרונות של חתונה בתל-אביב
  ההחלטה להתחתן היא החלטה שלוקח לאנשים רבים זמן רב לקבל אותה. לאחר שהחלטנו שאנחנו רוצים להתחתן...
קרא עוד »
יונ 13, 2017