אולם שמחה – המקום לקיים בו אירועים עם נוף מדהים לכותל המערבי

אולם שמחה בכותל

בקרוב אתם עורכים אירוע ואתם רוצים מקום מיוחד באווירה אחרת? מה דעתכם על ירושלים? נכון ירושלים היא גדולה ורחבה מאד אבל מקום מיוחד ומסוים אחד שבו כל האווירה משתנה ונותנת אנרגיה להמשך היום זה הכותל המערבי. אבל איך חוגגים בכותל המערבי? אולם שמחה בכותל זה פשוט מאד, מסעדה מיוחדת השוכנת מעל לכותל המערבי,  מקום שלא רואים או נחשפים אליו בכל יום וזה הייחודיות של המקום הזה.

לאכול מול נוף עוצר נשימה

אי אפשר להישאר אדיש מידי לכותל המערבי לא משנה מה השקפת העולם , פשוט הנוף של הכותל המערבי יוצר סוג של "בועה" חיובית המעודדת ומשרה רוח אחרת שמשלבת אלמנטים שלא מוצאים בכל עיר. ואין מיוחד יותר מלחגוג אירועים כמו?: חתונה, יום הולדת, בר/ת מצווה, ברית/ה ועוד במקום כזה.

עם השנים רבים רוצים לחוות את ירושלים באופן אחר , ולא ללכת סתם לכותל ולחזור אלא ממש לחוות את האווירה ולהיכנס אליה. ואיך אפשר לעשות זאת? לבקר במסעדה מול הכותל המערבי ולהרגיש את האווירה הפורצת מהקירות.

מצווה גדולה להיות בשמחה

שמחות ואירועים רבים מתקיימים כל יום ואפילו כמה פעמים ביום, אם אתם בעלי שמחה בקרוב ורוצים לחגוג אירוע יוצא דופן אבל חוששים שההתארגנות לכך תהיה מעייפת, וקשה אז הנה לכם פתרון מושלם. מול הכותל המערבי שוכנת לה מסעדה ומקום אירועים ייחודי שבו תוכלו למצוא את כל חבילת האירוע שחלמתם ומה הכוונה: צלם, קייטרינג, עיצוב המקום, נגנים ועוד הכל במקום אחד כל מה שצריך זה לבדוק אם התאריך הוא פנוי וזהו אתם מסודרים , לא צריכים לדאוג לשום דבר- רק להגיע לאירוע.

אז תהיו בשמחה תמיד ואל תשכחו לחגוג כמו שצריך עם הרבה אוויר הרים ויין טוב.

תפריט עשיר ומזמין

ארוחה טובה היא בעצם זו שעושה את האירוע. תשאלו הרבה אנשים "איך היה אירוע כזה וכזה" לרוב יענו האוכל היה מצוין או דיעה אחרת. תמיד יזכרו את האוכל אין מה לעשות. ואם אתם רוצים לערוך אירוע שיזכרו אותו לטובה תשקיעו בתפריט. לכל אירוע יש את התפריט שלו וכדאי להתייעץ עם המומחים במקום האירוע ולדעת מה הכי מומלץ וכדאי .

לגבי הכשרות תוכלו למצוא במטבח החלבי כשרות של בד"ץ , ובמטבח הבשרי כשרות מהדרין. ניתן גם להזמין מנות מסוימות כמובן בתיאום מראש.

 

 

 

 

 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך ידידותי למתנות ולמארזים מיוחדים
בשטיחי הקשרים האנושיים, מסורת הענקת המתנות והתוספת המתחשבת של מארזים מיוחדים טווים נרטיב עשיר של...
קרא עוד »
פבר 24, 2024
הזמנת מגשי אירוח לאירועים
חגיגות, מסיבות ומפגשים זה כיף גדול! הזדמנות לשמוח, לציין עבורנו משהו חשוב או פשוט לבלות עוד ערב מהנה...
קרא עוד »
נוב 09, 2015
רעיונות למתנות מובילות לאמהות
מציאת המתנה המושלמת לאמא שלך, בין אם זה ליום האם, יום ההולדת שלה, או סתם להפגין הערכה, יכולה להיות...
קרא עוד »
אפר 04, 2024