חתונות קטנות

חתנה קטנה

איך נבחר איפה ואיך כדי להתחתן
מקומות שבהם מתקיימים חתונות קטנות צריך לתת את ההרגשה של אירוע מיוחד ואינטימי, קטן, ואיכותי. חתונות קטנות המתקיימות בלב תל אביב הן מזמן טרנד מוצלח, איכותי, ומרגש. את האורחים כל פעם מחדש. האורייה באורים קטנים משדרת הוא ההצלחה באירוע. החלל המצומצם ורף האורחים המינימאלי הן אלו שנותנות למקום את האופי שהמחתנים מבקשים.

יחס חם ואדיב לאורחים
יחס של עובדי הצוות צריך להיות מאוד אדיב ונעים, ככה שהאורחים יוכלו להרגיש שהם נמצאים במסעדה איכותית במיוחד, עם דגש מהותי על האיכות של האוכל והשירות. חתונה קטנה בתל אביב היא דבר מאוד מצומצם ויש לא יתרונות רבים אך גם חסרונות כמו בכל נושא בחיינו, הפגמים הם בולטים יותר ככה שאם משהו מתפקשש האורחים יוכלו לשים לב לזה בצורה הרבה יותר מהירה ובולטת מאשר בחתונה גדולה. שבה יש הרבה מאוד אנשים ויותר קשה לשים לב לפשלות של העובדים, ואו הם המקום לא מתקתק ונקי כמו שצריך זה גם פגם שיהיה הרבה יותר קל להבחין בו בחתונות קטנות מאשר בחתונות גדולות.

על מה צריך לחשוב לקראת החתונה
כמה דברים צריך לחשוב אליהם לקרת האירוע לא רק האם להתחתן באולם גדול או קטן, אלה יש עוד הרבה דברים קטנים שהופכים את האירוע לכזה גדול ומיוחד. אז צריך לחשוב על כיוון לתאריך שרוצים להינשא בו הריי בכל זאת אחרי שנבחר את האולם הוא ייתן לנו כמה תאריכים פנויים ואז נצטרך לבחור, ככה שכדאי שנדע באיזה חודש נרצה לקיים את החתונה ומשם נמשיך. אחרי התאריך כמובן צריך למצוא רב שיחתן בתאריך שבחרנו, כן גם זו יכולה להיות לפעמיים עבודה כי גם שם יש כל מיני סוגי הלכות ביהדות הידועות ביותר הם בין אשכנזים ומזרחים והאופן בו שבעת הברכות מוצגות ואורך הזמן שתארך החופה, הכל תלוי במה אתם רוצים ומאמנים.

כמה דברים צריך לחשוב עליהם
הרשימה ארוכה מאוד ולכן אליכם להיות מסודרים ולעשות רשימה מדויקת שלא תפספסו כלום ביום המיוחד שלכם. אליכם לחשוב על תאריך, אולם, רב, צלם סטילס, צלם מגנטים, רישום ברבנות, רישום מוזמנים, שמלת כלה, חליפת חתן, מסיבת רווקים ורווקות, הזמנות, טבעות, כתובה ועוד. הרשימה ממש ארוכה ומצריכה זמן רב עשו זאת בדרך הכי קלילה שתוכלו בכל זאת זה האירוע שלכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפקת אירועים בטבע
הטבע הוא המקום ממנו באנו והמקום אליו נחזור באחרית ימינו. אין זה פלא, אם כן, כי האירועים היפים ביותר הם...
קרא עוד »
יונ 08, 2018
מאפרת לאירועים – קחו המלצות מחברים
ישנן דרכים שונות כיצד לבחור בעלי מקצוע בכל תחום שהוא. לא משנה אם מדובר בתחום שקשור לעבודות בבית או...
קרא עוד »
נוב 18, 2018
בר קפה לאירועים
כשמזמינים בר קפה לאירועים, בדרך כלל יש תפריט ידוע של משקאות קפה. תפריט זה חופף בדרך כלל לזה של בתי הקפה...
קרא עוד »
ינו 09, 2018