סושי ביקנעם

סושי ביקנעם

מי שמבקר בערים קטנות ופריפריאליות בישראל, דוגמא יקנעם, יכול לשים לב לתופעה מעניינת, בערים אלו יש לא מעט סניפי של בתי אוכל השייכים לרשתות ארציות. מדובר על מסעדות ובתי קפה אשר מוכרים לכל אחד מאיתנו, הרי אפשר למצוא אותם בכל עיר ובכל קניון בישראל.

קיים ויכוח האם זו גישה נכונה, מצד אחד, אין ספק שהרשתות נהנות מכך, הרי כך הן מגיעות לקהל יעד חדש אשר לא בהכרח היה מוכן לנסוע עד לעיר גדולה ומרוחקת בשביל ליהנות ממה שיש לרשת להציע. מצד שני, יש הטוענים שרשתות אלו יוצרים אחידות ומבטלים את היכולת של עסקים מקומיים להצליח.

אך יש נקודת זכות גדולה מאוד לרשתות אלו, בכל מה שקשור לקהל המקומי וכן לקהל אורח שמגיע לישובים הנ"ל וזו העובדה, שמדובר על רשתות מוכרות, תפריט מוכר, וכך מי שמגיע מעיר אחרת יודע מה הוא ימצא באותה רשת, מדובר על אוכל שמוכר לו ולכן הוא יבחר לאכול בה. כמו כן, כך תושבי היישוב מקבלים בדיוק את אותם דברים שמקבלים תושבים ביישובים אחרים, גדולים וקטנים.

כיצד זה מתקשר ליקנעם?

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים למצוא ביקנעם. העיר הצפונית אשר עלתה לכותרות בזכות מרכז הייטק מתפתח הכולל מספר חברות מהמובילות בארץ, כולל מרכזים של חברות בינלאומיות, כוללת בשטחה מספר רשתות מזון ארציות, בין היתר ניתן גם למצוא סניפים של רשתות סושי ביקנעם.

מדובר על סניפים של רשתות אשר פותחות סניפים בכל הארץ, בתפריט אחיד. כך כל מי שמגיע ליקנעם, בין אם זה כנקודת עצירה בדרך לצפון או לדרום ובין אם זה לצרכי עבודה או ביקור ביישוב, יכול ליהנות מביקור בסניף המקומי של אותן רשתות, וליהנות מתפריט סושי ברמה גבוהה, תפריט שהוא מכיר שכן הוא דומה לזה שמוצע לו בסניף שמתחת לבית במרכז או בכל מקום אחר.

צריך לומר, התפריט האחיד משרת לא רק את הלקוחות אלא גם את הרשתות עצמן, שלא צריכים לבצע שינויים בתפריטים ולשנות את העלויות שלהן, מנגד, הרשתות כן פועלות באופן כזה שהתפריט האחיד יתאים לקהלים במקומות שונים, ולכן הן יוצרות מכנה משותף רחב שיכול להתאים לכמה שיותר לקוחות.

לכן מי שמעוניין ליהנות מסושי ביקנעם, סביר להניח שהוא יהנה מאותו סושי גם בערים אחרות, אם הוא בוחר בסניף של רשת ארצית.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתחמים לאירועי בוטיק
סביר להניח שכל אחד מאיתנו שמע בשנים האחרונות את הביטוי "בוטיק" בהקשר לנושאים שונים. אנחנו שמענו אותו...
קרא עוד »
דצמ 19, 2018
טיפים גדולים עבור אירועים קטנים בתל אביב
גם אם אתם לא בקטע של שופוני, או לא התברכתם במאות קרובי משפחה (בקיצור, אשכנזים), או שאין לכם תקציב ענק,...
קרא עוד »
נוב 04, 2015
יועץ קולינארי – הדרך שלך לחסוך בהוצאות המסעדה
אתה מתכנן אירוע קטן בקרוב וחשבת לעשות אותו במסעדה? אתה לא בטוח איך תוכל בכל זאת לחסוך בהוצאות ואיך...
קרא עוד »
נוב 10, 2020