מתכוננת לאירוע? אולי כדאי לבצע טיפול פנים לפני כן

טיפול פנים בתל אביב

העור הפנים שלנו חשוף להרבה נזקים כמו פצעי אלקנה, חשיפה מוגברת לשמש, תנודות במשקל, תרופות, זיהום אויר, מתח, סטרס עישון, תזונה לא נכונה, סגנון חיים לא בריא, כל אלו גורמים שצריך לטפל בהם כדי לשמור על עור בריא וצעיר.

יש סוגים שונים של טיפולי פנים אך כולם מתאים לכל סוג של עור-שמן,רגיל ויבש כל סוג של עור הטיפול והתכשירים שלו.סוגי הטיפולים מותאמים לפי מצב העור להלן רשימה של טיפולים:

אנטי אייגי'נג –אחת ההשפעות של תהליך ההזדקנות היא צניחה של העור ועליה של קמטים על העור הפנים,ולכן הרצון להישאר עם פנים חלקות וללא קמטים טיפול נגד ההזדקנות,הוא השכיח ביותר ומתפתח כל הזמן על מנת לעכב את תהליך ההזדקנות.

טיפול באנקה- בזמן גיל ההתבגרות גדלה כמות ההורמונים אצל בנים ואצל בנות, עקב כך פעילות רבה של בלוטות החלב גורמות לפצעי אנקה במיוחד בעור הפנים. טיפול מעמיק בבעיה זו יכול ליצור בעיות בפנים שיכולות לגרום נזק בלתי הפיך לכן הטיפול הוא ממוקד באזורים הבעייתים הטיפול עצמו יכול להמשך כחודשים כל כחמישה מפגשים כל עשרה ימים כדי לבדוק ולבחון את תגובות העור. כדי שהטיפול יצליח יש גם לשמור כל היגיינה, שימוש במגבונים חד פעמיים, להימנע מאוכל בעל שמן רב כמו ציפס, חציל מטוגן, בורקסים.

טיפול פילינג – תהליך טבעי של קילוף שכבת העור העליונה כדי לאפשר לחשוף צמיחה של שכבת עור חדשה וחלקה.אולם טיפולי  עמוק על ידי קוסמטקאית מקצועית משפר את התהליך ומשפר את עור הפנים. הטיפול לרוב נעשה בתקופת החורף כדי למנוע חשיפה מיותרת של השמש דבר שיכול לפגוע בטיפול.

אצלנו במרפאה בתל אביב צוות מנוסה ומקצועי עם מכשירים יחודיים לבעיות הפנים, הרשמי לפגישת יעוץ לטיפול עור הפנים.

 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור נכון צלם מגנטים לאירועים?
כאשר אתם לקראת אירוע מסוים שאתם חוגגים, וכן אתם מתחילים בהכנות ומעוניינים למצוא צלם מגנטים לאירועים...
קרא עוד »
ספט 10, 2021
מותגים מובילים של גריל גז
גריל גז כבר מזמן הפך לנחלתם של אנשים רבים המעוניינים לקיים ברביקיו בחצר בקלות, עם שליטה בעשן, ללא...
קרא עוד »
דצמ 30, 2015
מארזים לעובדים שנארזים כתרומה לקהילה – המתנות הכי ערכיות לעובדים שלכם
בעולם של היום, חשוב להחזיר לקהילה. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן מארזים לעובדים עמוסים בפריטים...
קרא עוד »
פבר 06, 2023