הזמנות לחתונה – כל המידע החשוב שכדאי לקבל בזמן ארגון חתונה

הזמנות לחתונה

תכנון חתונה דורש המון מהזמן שלנו, תשומת הלב ואפילו גורם לנו ללחץ. ארגון חתונה מצריך יש בחירת אולם אירועים, רכישת שמלת כלה ובגדים לחתן, יש להחליט על סוג המוזיקה, לארגן עמדת DJ, איפור לכלה ולבנות משפחתה, ועוד – מה שגורם לנו להיות עסוקים בחודשים של הכנות ומתחים. בין כל אלה לפעמים אנו מפספסים את החשוב מכל – הזמנות לחתונה, ולכן חשוב לסגור את הנושא כמה שיותר מהר.

מתי כדאי להכין את ההזמנות לחתונה?

זוגות רבים המתחתנים, לא ממש יודעים מתי יש להדפיס ולהכין את ההזמנות. ולכן חשוב לדעת כי לאחר שמצאתם מקום בו תרצו להתחתן ואתם יודעים את התאריך המיועד, זהו הזמן שתוכלו להכין את ההזמנה לחתונה. בדקו עם אולם או גן האירועים אילו מעטפות יש להם, ובאילו גדלים, והתאימו את גודל ההזמנה למעטפה. לאחר סגירת האירוע באולם אירועים, תוכלו לדעת גם כמה אנשים אתם מזמינים ולהזמין כמות הזמנות תואמת.

חשוב לא להפריז בכמות ההזמנות, וזאת כי יש לקחת בחשבון שאורחים רבים מוזמנים בעל פה, בשיחת טלפון או באופן אישי.

מתי יש לחלק את ההזמנות?

הזמנות לחתונה יש לחלק כ שלושה שבועות לפני האירוע. שלושה שבועות הם זמן מספקי טוב לאורחים שלכם לתכנן את ההגעה לאירוע, ולדעת אם הם מגיעים או לא. חשוב לאחר שבוע מחלוקת ההזמנות, לעשות סבב הודעות שבאמצעותם תוודאו הגעה.

עוד על הזמנות לחתונה:

כיצד בוחרים את סגנון ההזמנות

בחירת סגנון ההזמנה הוא חלק בלתי נפרד מהזמנות החתונה. את סגנון ההזמנה חשוב להתאים לאופי שלכם ואפילו לקונספט האירוע והמקום בו אתם מתחתנים. לדוגמא: אם החתונה נערכת בטבע, תוכלו להזמין הזמנות בעלות מוטיבים של פרחים וירק, אם החתונה תתקיים בגן אירועים- תוכלו להתאים הזמנות עדינות יותר, ואם מדובר במסיבת טבע – הזמנות צבעוניות לחתונה יהיו קונספט מקורי וטבעי. בנוסף, תוכלו להזמין הזמנות עם תמונתכם – דבר נפוץ וכיפי, אך יש לשים לב שההזמנות מעוצבות בקפידה.

למה חשוב לשים לב בניסוח הזמנות לחתונה?

חשוב לשים לב כי התאריך והשעות של כל אלמנט באירוע מצוינים בהזמנה. יש לציין מתי תערך קבלת הפנים, מתי שעת החופה ובאיזה שעה אוכלים ורוקדים. חשוב לרשום את שעת קבלת הפנים כשעה לפחות לפני החופה, וזאת על מנת שכל האורחים יספיקו להגיע. אל תשכחו להוסיף מפת הגעה, וישנם זוגות שאוהבים לציין גם את שמות ההורים, כמיטב המסורת. אם אתם מתחתנים בחודשים סגריריים, והחופה נערכת בחוץ, חשוב לציין על ההזמנה כי מוטב להגיע בלבוש חם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שצריך לקחת בחשבון בהצעת נישואין
אין ספק, הצעת נישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים בחיינו. לא משנה באיזה גיל, לא משנה באיזו סיטואציה,...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
כל הסיבות לתת שובר בישול כמתנה
כולנו מכירים לפחות בנאדם אחד כזה - מישהו שכשרון הבישול טמון בו כבר זמן רב ורק מת להתפרץ החוצה. זה שתמיד...
קרא עוד »
אוק 16, 2015
סלסלות פירות לחג, לאירוע וגם ליום יום
אז מה מביאים למארחים כשמוזמנים לארוחה, מה קונים לשכנים שהזמינו אותנו לחנוכת הבית, איך מברכים את הבוס...
קרא עוד »
אוג 26, 2015