שמלות כלה וינטאג' בכל הסגנונות

שמלות כלה

שמלות כלה וינטאג' הינן שמלות אלגנטיות ומיוחדות, שמגיעות במגוון של סגנונות מחמיאים. שמלות הוינטאג' האופנתיות מבוקשות מאוד בקרב כלות בכל הגילאים, ותוכלו למצוא אותן אצל מעצבים בכל רחבי הארץ. הלוק שלהן הוא כמעט תמיד רומנטי ומעודן, מה שתואם את הטרנדים המובילים של הקיץ הקרוב בעולם עיצוב שמלות הכלה. הגוונים הבולטים של שמלות אלו הם אופוויט ושמנת, או לבן ביצה. נדיר למצוא שמלות וינטאג' העשויים עם בדים לבנים בוהקים ומבריקים, או עם בדים נוקשים ולא נעימים, שכן כל אלו היו פופולאריים בשנות התשעים וראשית שנות האלפיים, ולא תואמים את אווירת הוינטאג' שהמעצבים מנסים ליצור.

מראה שנות הארבעים

שנות הארבעים היו מאופיינות בשימוש נרחב בתחרה, שתפס מחדש את מקומו ככוכב מרכזי בכל עולם האופנה בחמש השנים האחרונות. שמלות כלה וינטאג' בהשראת שנות הארבעים יתנו לך לוק רומנטי אך זוהר, ואם תבחרי בשמלה כזו אל תופתעי לשמוע שבערב הגדול שלך נראית כמו כוכבת הוליוודית מימים עברו! הגזרה של שמלה כזו תהיה עדינה ולא נפוחה (ובוודאי שלא בגזרת "פרינסס"), והחלק התחתון שלה יהיה עשוי בדרך כלל מקפלים עדינים. התאימי לשמלה שפתון אדום מט ואיילנר שחור חתולי, יחד עם תכשיטי פנינה, ללוק המושלם!

הסגנון של שנות החמישים

הסגנון של שנות החמישים נקרא גם מראה ה"פין-אפ" והוא מתאפיין בשמלות מבד חלק, המדגישות את המותן ולאחר מכן מתרחבות. שימי לב ששמלות אלו כמעט תמיד אינן מגיעות לאורך הרצפה ולכן הן יתאימו יותר לחתונה של שישי בצהריים מאשר לחתונת ערב. התאימי לשמלה כזו נעליים עם קצה מעוגל ועקב בינוני, ותכשיטים מעט בולטים, כמו תכשיטים צבעוניים.

המראה ההיפי

שמלות כלה וינטאג' בסגנון היפי הן שמלות כפריות, נוחות ומרשימות. הסגנון כולל שמלות רבות עם כפתיים חשופות וגזרה פשוטה וישרה. מומלץ להתאים לשמלה כזו נעליים או סנדלים שטוחים דווקא, אך כמובן חשוב שהם יהיו עדיין איכותיים ויפים. אם בחרת בשמלה כזו מומלץ להתאים לה שיער פזור בסגנון טבעי או גלי ואיפור המדגיש את העיניים בשילוב של שפתיים בהירות או טבעיות.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה נחשב מתנה לחתנים – שהיא באמת מכובדת
אחת האופציות המוצלחות ביותר של מתנה לחתנים, היא לרכוש עבורם סדרה של ספרי קודש. זוהי מתנה מכובדת...
קרא עוד »
מרץ 27, 2021
עוגות מעוצבות ליום הולדת למבוגרים
יום ההולדת הוא היום הכי גדול בשנה. אצל ילדים הסיבה למסיבה היא ברורה וידועה לכל. אבל, היום יש יותר ויותר...
קרא עוד »
יונ 17, 2021
טיול לטנזניה מחיר – הקלד והשווה
חיפוש והשוואה של טיול לטנזניה נעשה היום לרוב ברשת. כל מה שצריך לעשות, כדי להגיע לצד השני (והיפה של...
קרא עוד »
ינו 09, 2019