חתונה עד 150 איש במרכז – אינטימי ושמח

חתונה עד 150 איש במרכז

החלטתם שאתם רוצים להתחתן ולעשות אירוע משמח עם החברים הכי טובים? אם כך, אתם צודקים וכדאי שתתחילו לחשוב עוד היום איך תרצו שהחתונה שלכם תיראה. האם היה לכם חלום תמיד לעשות את החתונה הכי גדולה שאפשר? או שאולי תמיד רציתם שהחתונה שלכם תהיה אינטימית וקטנה? אם אתם חושבים על חתונה מרגשת ואינטימית עד 150 איש במרכז אירוע באולם BAU זו יכולה להיות בחירה נהדרת ורומנטית ואתם תראו שלא תצטערו על כך. חתונה קטנה הרבה פעמים יוצרת אווירה נפלאה ואין ספק שאפשר ליהנות באירוע כזה מאוד. זה לא משנה אם מדובר על החתונה הראשונה של כל אחד מכם או שזה פרק ב' בשבילכם כי בכל מקרה טוב תעשו אם תתכננו את הפרטים כמה שיותר לעומק עוד היום.

המקום המושלם לאירועים כאלה

בין אם אתם חולמים על חתונה עד 150 איש במרכז – אינטימי ושמח ובין אם אתם חושבים על חתונה הרבה יותר גדולה, כדאי לבדוק לעומק את המקום עצמו. המקום משפיע פעמים רבות על הצלחת החגיגה ועל הזיכרון שיישאר לכם מכל העניין הזה, אז למה שלא תשקיעו בבחירת המקום המושלם? יש לשים לב לעיצוב, למיקום הספציפי באזור המרכז וגם לשאלה האם יש נוף מיוחד שנשקף מהאזור. אין ספק שחתונה שמתקיימת במקום יפה זה משהו שאחר כך יהיה לכם מאוד נעים להיזכר בו לאורך השנים ולכן כל פרט שווה את ההשקעה שלכם.

לשכור מקום לחתונה במחיר הגיוני

כולנו יודעים לומר שהפקות של חתונות בדרך כלל עולות לא מעט כסף, אך האם זה אומר שצריך להסכים לשלם כל מחיר? כמובן שלא. בפועל כדאי להשוות מחירים ולראות לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכנסים, כי מה פתאום שתיכנסו לחובות רק בגלל שהחלטתם להתחתן ולעשות אירוע משמח? חתונה, בין אם יהיו בה מעט משתתפים ובין אם יהיו בה הרבה אורחים, זה עדיין לא משהו שצריך לעלות לכם הון ולכן כדאי לבדוק מראש את העלויות. אתם תראו שלהתחיל את החיים המשותפים שלכם עם חתונה אינטימית ונעימה זו בחירה נהדרת, אז למה אתם מחכים?

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עוגות חתונה – כיצד בוחרים את העוגה הנכונה לחתונה שלנו
בלא מעט סרטים, בפרט סרטים איטלקיים, כשיש סצנת חתונה, נהוג להציג את העוגה אשר הכינו לכבוד בני הזוג...
קרא עוד »
נוב 22, 2020
ימי גיבוש – למה דווקא בקפריסין?
ימי גיבוש וכיף הם חלק בלתי נפרד השנה ואפילו החודש של ארגונים רבים. בדרך כלל ארגונים גדולים יוכלו...
קרא עוד »
יונ 20, 2023
איך אף פעם לא לטעות עם מתנה מושלמת לאשה?
אם איש לכם בת זוג, אם, אחות או כל אישה שחשובה לכם בחיים ואתם רוצים לשמח אותה עם מתנה ליום ההולדת, לחג...
קרא עוד »
אוק 03, 2018