טבעות אירוסין – זהב לבן או זהב צהוב?

טבעות אירוסין

בחירת טבעת אירוסין להצעת השאלה הגדולה והחשובה ביותר היא הנה נושא משמעותי גם לאישה וגם לגבר. בשנים האחרונות נושא החתונה נהפך לפופולרי ואהוב על זוגות רבים והבחירה בפרטים הקטנים וגם בפרטים הקטנים נדרשת להיות מדוייקת ומותאמת.

בעבר כתבנו על טבעות אירוסין קלאסיות וכן על בחירה של טבעות אירוסין, הפעם נתמקד בהבדלים בין זהב צהוב לזהב לבן.

בשל הרצון הרב של זוגות להתחתן ולהפוך מזוג רגיל לזוג רשמי, נוצרו טבעות אירוסין בצבעים שונים, בעיצובים שונים, בגדלים שונים, בסגנון חיים מסוים ובהתאמה מדוייקת לאישה. בבחירה השונה של טבעות האירוסין יש את השאלה הראשונה לגבר המאושר, טבעת זהב לבן או זהב צהוב? מה כדאי יותר ומה האישה תאהב? באתר רינגסטון, המתמחים בטבעות אירוסין, תמצאו מבחר עשיר של טבעות.

המאפיינים של טבעות אירוסין זהב לבן וטבעות אירוסין זהב צהוב

כמו שלכל אישה יש את הצרכים שלה כך גם לטבעת האירוסין יש את הצרכים המותאמים והמאפיינים שלה. בשביל להתאים את הטבעת הנכונה לאצבע יש לבחור דבר ראשון את צבע הטבעת. טבעת אירוסין הצבועה בזהב לבן היא טבעת כסופה, בנויה ממתכות כמו כסף, רודיום או ניקל ובאות בעיצובים אין סופיים מהאגדות, טבעות יוקרתיות, טבעות מעוצבות וכו'. בשל השימוש הרב של טבעת זהב לבן עם אבני קראט בגדלים שונים בצבע כסוף שקוף, טבעת זו יכולה לתאום לאבנים ולצבע הטבעת עצמה ולהעביר את העדינות, הבהירות והשקיפות. טבעת זהב צהוב היא הנה טבעת בצבע זהב טהור אשר נותן את הצבע הבוהק את הבליטה של הטבעת על האצבע. השימוש בקראט נמצא גם בטבעת זו ובשל הצבע הכסוף של הקראט וצבע הטבעת הזהובה, הטבעת מקנה את היוקרתיות, הבליטות שבטבעת ובאלגנטיות שבה.

אז איך לבחור את הטבעת הנכונה, זהב לבן או זהב צהוב?

למרות שלגבר יש ידיעה רבה על צרכיה של האישה שהוא אוהב ומכיר ולמרות שיודע על כל רצונותיה, בשל הבחירה המרובה שיש בצבעי הטבעת הדבר יכול להיות קצת מקשה. בדרך כלל, צבען הבהיר של הנשים יכול להתאים בצורה נכונה ומושלמת לטבעת האירוסין בצבע הזהב הלבן בשל הבהירות שלה ויצירת איזון נכון בין גוון העור לטבעת. צבען הכהה יותר של הנשים יכול להתאים באופן מדויק לטבעות האירוסים בצבע זהב צהוב גם בשל יצירת האיזון בין הטבעת לגוון העור. עם העיצובים, מספרי הקראט והסגנונות השונים של הטבעות, כל צבע טבעת יכולה לספק את ההתרגשות הרבה של האישה ובהצעת השאלה הגדולה.

בטבעות האירוסין השונות הצבעים המומלצים והנמכרים ביותר הם הזהב הלבן והזהב הצהוב. בהתאמת גוון העור הכהה או הבהיר של האישה, אפשר להתאים בצורה מדוייקת את הצבע ובעיצוב השונה אפשר להתאים גם את הצרכים והתחביבים של האישה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פענוח המלאכה: חשיפת עולמם של אמני חושים
התעמקות בתחום האמנות החושית חושפת מיזוג שובה לב של יצירתיות ודיוק מדעי. כאמן חושים, כל משיכת מכחול, תו...
קרא עוד »
מרץ 11, 2024
איך בוחרים שמלות כלה
בחירת שמלת כלה עלולה להיות אתגר גם למי שתכננה את יום חתונה כבר בגיל 6 . כיום ישנם מגוון טרנדים של שמלות...
קרא עוד »
יונ 17, 2017
דובאי למטייל – חוויה יוצאת מגדר הרגיל
דובאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. עם קו הרקיע המפואר, המלונות המפוארים ורובעי...
קרא עוד »
מרץ 20, 2023