מוזיאונים בירושלים שכדאי לבקר בהם

הו ירושלים- עיר הקודש, כמה היא יפה. הסמטאות, השווקים, המסעדות והאנשים הייחודים שגרים בה. עוד אלמנט שירושלים מצטיינת בהם היא המוזיאונים היפים שחייבים לפקוד בביקור בירושלים. אז באילו מוזיאונים כדאי לבקר שמגיעים לביקור בעיר? קבלו המלצה לשלושה מוזיאונים מרהיבים שירושלים מציעה.

מוזיאון מגדל דוד

מוזיאון מגדל דוד בירושלים הוא אחד מהמוזיאונים היפים שיש בעיר. המוזיאון נמצא ליד שער יפו והוא שער הכניסה לעיר העתיקה. אחד היתרונות בבילוי מסוג זה, הוא שילוב של טיול בעיר העתיקה לסיור במוזיאון מגדל דוד. מוזיאון מגדל דוד מציג את הסיפור של ירושלים ותולדות העיר באלף השנייה לפני הספירה, עד להיות ירושלים עיר הבירה. הסיפור של ירושלים מוצג בצורה מדהימה והמוזיאון כולו הוא מיצג ארכיאולוגי יפיפה עם תצוגה מרהיבה המשלבת תצפיות מדהימות על העיר. המוזיאון מלא אומנות מלהיבה, ותערוכות משתנות. עוד במוזיאון: פעילויות, סיפורי אלף לילה ולילה, סיורים, הקרנות חגיגיות של סרטים הקשורים לעיר ירושלים ולארץ ישראל, אטרקציות, אמצעיים דיגיטליים, אומנות חזותית, נופים ופעילויות לכל המשפחה. לאחר הפעילות במוזיאון ניתן לבלות במרכז העיר ירושלים וליהנות מארוחה טובה האחת המסעדות הוותיקות בעיר, בטיול השוק מחנה יהודה וליהנות מירושלים האמתית.

מוזיאון ישראל

מוזיאון ישראל בירושלים הוא אחד המוזיאונים הגדולים החשובים ביותר בארץ ואפילו בעולם! המוזיאון נחשב לאחד מהמוזיאונים הגדולים בותר בעולם, וביקור אחד לא תמיד מספיק לראות את כל המייצגים המוצגים במוזיאון הנפלא הזה. המוזיאון מתחדש בכל פעם, והוא מכיל יותר מחמש מאות אלף חפצי אומנות. המוזיאון הוא הקריה הלאומית לארכיאולוגיה של ארץ ישראל, והוא מייצג את שלל תרבויות העולם החל מראשיתו עד ההוויה שלו כיום. במוזיאון ישראל, ניתן לצפות בשלל מוצגים מראשית העולם עד היום, וניתן ליהנות בו משלל פעילויות לכל המשפחה, מארוחת צהריים טובה, קפה נפלא בבתי קפה מצוינים שבאזור, ואפילו מסרט בסינמה סיטי שנמצא בסמוך איליו. במוזיאון ישראל מגוון תערוכות מרתקות שנחנכו בשנים האחרונות כמו: תערוכת שפת הלבוש, תערוכת של בוגרי בצלאל, תערוכות וינטאג' ועוד.

מוזיאון ארצות המקרא

מוזיאון ארצות המקרא הוא מוזיאון הסמוך למוזיאון ישראל. מוזיאון זה הוא מוזיאון קטן וחמוד המציג מייצגים מתקופת המקרא בארץ ישראל. במוזיאון ניתן ליהנות מתכשיטים שמתקופת המקרא, מחרבות וכלי נשק שהשתמשו בני ישראל בתקופה זאת, מפיסות היסטוריה נדירות שנמצאו בתקופת המקרא וכעת הן מוצגות במוזיאון. מוזיאון זה הוא מוזיאון נפלא המשלב אומנות וחוויה נפלא לכל המשפחה, וניתן לשלב אותו כסיור קצר וחלק מחוויה בביקור במוזיאון ישראל או כחוויה בביקור קטן במוזיאון וחלק מבילוי בירושלים. את הבילוי במוזיאון ניתן לשלב עם סרט שניתן לצפות בו בסינמה סיטי הקרוב או ביקור בגן הוורדים, סיור בכנסת ישראל שנמצאת ממש במרחק הליכה מהמקום, ביקור במרכז העיר ירושלים ובכלל סיור בעיר היפיפה הזאת.

לסיכום אם אתם מחליטים להגיע לירושלים, או אם אתם תושבי העיר ואתם בוחרים בבילוי אטרקטיבי בעיר – כדאי לפקוד את המוזיאונים של העיר. בביקור במוזיאונים תוכלו ליהנות מתרבות נפלאה, ממידע חשוב על העיר, בילוי אטרקטיבי, ושלל סיפורים וחוויות על העיר החשובה ביותר, לא רק בארץ אלא בכל העולם כולו!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיול לדרום קוריאה – פריחת הדובדבן הקוריאני
דרום קוריאה היא אחד המקומות המרתקים ביותר בעולם. זוהי מדינה של טבע מרהיב, תרבות מסורתית וחדשנות....
קרא עוד »
ינו 29, 2019
איך לבחור קייטרינג חלבי בראשון לציון לאירועים יוקרתיים?
רוצים לקיים אירוע אקסקלוסיבי ויוקרתי? רוצים להעניק לאורחים המגיעים לאירוע שלכם חוויה של פעם בחיים...
קרא עוד »
ינו 27, 2018
חתונה בקונספט טבעוני
בעבר, הקונספט של חתונה טבעונית וודאי היה נראה מעט תמוה, אבל כיום זה בהחלט מקובל לערוך חתונה טבעונית,...
קרא עוד »
ספט 04, 2019